به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۶۲۱۸۰

قیمت کنونی مرغ گرم در خرده فروشی‌ها

قیمت کنونی مرغ گرم در خرده فروشی‌ها
گروه اقتصادی: رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به توزیع ۵ هزار و ۸۰۰ تا ۶ هزار تن مرغ گرم در سطح کشور، کمبودی در عرضه مرغ گرم نخواهیم داشت.محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۵۸ تا ۶۰ هزارتومان است.
 
به گفته او، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، نرخ منطقی هر کیلو مرغ زنده بالای ۵۵ هزارتومان و مرغ گرم ۷۵ هزارتومان است که متاسفانه به رغم وعده اصلاح قیمت تا پایان شهریور زمان مشخصی پیش رو نیست.یوسفی اظهار کرد: تا زمانی که عرضه مرغ منجمد در بازار ادامه یابد، قیمت مرغ نوسانی ندارد و در محدوده نرخ مصوب خواهد بود.رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی  از توزیع روزانه ۵ هزار و ۸۰۰ تا ۶ هزار تن مرغ گرم در سطح کشور خبر داد.

بنابر گفته او، با توجه به نرخ جوجه یکروزه برآورد می‌شود که جوجه‌ریزی تا پایان ماه به ۹۰ تا ۹۵ میلیون قطعه برسد که با این وجود کمبودی در عرضه مرغ گرم نخواهیم داشت.طی روزهای اخیر وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که با وجود توزیع حداکثری گوشت مرغ در میادین، خرده فروشی و فروشگاه های اینترنتی هیچ‌گونه مشکلی در تأمین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد. همچنین در راستای حمایت از مصرف کنندگان، عرضه گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب در میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر استان تهران و سایر استان‌ها انجام می‌شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: قیمت مرغ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها