به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۶۲۱۸۱

خوردن‌این سبزی با‌ماست برای‌لاغری‌عالی است

خوردن‌این سبزی با‌ماست برای‌لاغری‌عالی است
گروه علمی: اسفناج و ماست را با هم ترکیب کنید و یک مخلوط عالی برای کاهش وزن درست کنید.به گزارش همشهری آنلاین، اگر از آن دسته افراد هستید که نمی‌خواهید دارو و قرص برای چربی سوزی مصرف کنید، ترکیب ماست و اسفناج بدون شک به شما کمک خواهد کرد.

از خواص اسفناج و ماست برای لاغری می‌توان به خاصیت سیرکنندگی بدون احساس گرسنگی اشاره کرد. یعنی شما در طول رژیم لاغری خود احساس گرسنگی نخواهید کرد. با مصرف این بورانی مواد زائد روده شما تخلیه شده و روده کاملا پاکسازی می‌شود. همچنین شما انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه خود را دریافت خواهید کرد.چاقی همیشه از بین برنده اعتماد به نفس است. چاقی و اضافه وزن عامل بسیاری از بیماری‌ها مثل چربی خون، دیابت و انواع مشکلات قلبی است. می‌خواهید لاغر شوید؟ اطلاعاتتان درباره انواع میوه و سبزیجات را بالا ببرید و سعی کنید از سبزیجات چربی‌سوز بیشتر دز برنامه غذایی خود بگنجانید.

یکی از این سبزیجات کم هزینه و مناسب اسفناج است. اسفناج یک سبزی ساده و پرخاصیت است. البته این نکته را در خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این مواد غذایی قرار نیست برای شما یک شبه معجزه کنند! ولی خب می‌تواند مکمل خوبی باشد و به لاغری شما کمک کند.لازم است بدانید اگر می‌خواهید لاغر شوید باید مقدار فراوانی فیبر مصرف کنید. فیبر باعث لاغری شما خواهد شد. این ماده شما را سیر نگه می‌دارد و روده‌های شما را کاملا پاکسازی می‌کند.

نکته بعدی این است که اسفناج حاوی میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان، پروتئین و چربی‌های سالم است که این مواد باعث کاهش کلسترول، فشار خون بالا و در نهایت بهبود جریان خون می‌شوند.شایان ذکر است که این سبزی پرخاصیت حاوی ۹۳ تا ۹۵ درصد آب است که باعث تامین آب بدن و پاکسازی کامل آن می‌شود. در واقع با مصرف این سبزی می‌توانید به دفع توکسین‌ها از بدن کمک کرده و با فعال کردن متابولیسم به چربی سوزی در بدن خود کمک کنید.
برچسب ها: کاهش وزن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها