به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۶۲۱۹۳

آمریکا محصولات‌پیشرفته از ایران می‌خرد!

آمریکا محصولات‌پیشرفته از ایران می‌خرد!
گروه سیاسی: نماینده رهبری در شورای‌عالی امنیت‌ملی، گفت: دشمن، امنیت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.
به گزارش فارس، سعید جلیلی، اظهار داشت: دشمن، امنیت و پیشرفت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌قوی و مستقل روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود و جمهوری‌اسلامی‌ایران، به‌خوبی این قابلیت را نشان داده است.
وی افزود: از نشانه‌های پیشرفت کشور و درماندگی دشمن، این است که آمریکا از یک‌سو با تحریم‌های ثانویه کشور‌های دیگر را برای خرید نفت از ایران مجازات می‌کند و از سوی دیگر خود آمریکا برای خرید محصولات‌پیشرفته از ایران، تحریم‌های اولیه خودش را نادیده می‌گیرد و از طریق واسطه، آن‌ها را از ایران وارد می‌کند که شواهدی از آن را در این نمایشگاه دیدیم.
جلیلی گفت: آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
وی در پایان بیان کرد: این نمایشگاه، نمود جهادعلمی اساتید، جوانان و دانشجویان شریف دانشگاه‌های این کشور برای پیشرفت این مرز و بوم است.

 
برچسب ها: آمریکا

shhh
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۱:۵۵
جنس ناب مصرف کنی همینه (399313)
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۲:۰۷
منظورش مواد مخدر پیشرفته است، همون که خودش مصرف میکنه (399317)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۲:۱۸
آخه نادان زبون بسته! دشمنی که امنیت، پیشرفت و استقلال کشور مقابل را هدف قرار ندهد چه دشمنی است! مگه در غیر این صورت می شود گفت او دشمن است! بابا این جماعت از بس در توهم زندگی کرده اند دنیای واقعی فراموششان شده! برای همین است پیوسته از چندین اصطلاح و واژگان کلیشه ای و تکراری که ۴٠ سال است استفاده می شود، استفاده می کنند و خسته و خجل هم نمی شوند دلیلش این که در حال طبیعی به سر نمی برند یا هوهوکنانند و یا شوشوکنان! (399319)
عبدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۲:۲۲
یعنی واقعا انتظار دارید حرف شما رو باور کنیم؟ (399321)
ظزبطّزطلطل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۳:۴۵
آقای جلیلی لمپن و نان بنرخ روز خور

چطوریه رابطه شما با آمریکا قطع میباشد ولی بهشون اجناس و محصولات پیشرفته میدید.

نکنه بهشون پراید یا سمند میدید؟ (399328)
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۳:۵۲
فقط یک مورد از این محصولات پیشرفته رو نام ببر؟؟
بخدا مواد صنعتی برای مغز خوب نیست (399332)
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۳:۵۶
توهم تا این حد واقعا نوبره!!!! (399335)
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۵:۴۶
میشه ساقس اینها رو به ما مردم هم معرفی کنید!!؟ شاید تونستیم ما هم یکم توهم بزنیم و از زیر باز این همه فشار روانی و اقتصادی بیرون بیایم. (399344)
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۵:۴۷
منظور ایشان از محصولات پیشرفته یقینا شیشه و روانگردان‌ها صنعتی است که شاید برخی از مسولان آمریکایی می خواهند تجربیات موفق مسولان ایرانی در توهمات قوی و در هوا بودن آنها را به نوعی تجربه نمایند. البته نباید نقش ساقی های متعهد را نادیده گرفت که مواد خالص و بدون هر گونه ناخالصی را برای مسولان تهیه می نمایند (399345)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۸:۱۵
امریکا مهد پیشرفت وفن اوری صاحب بزرگترین صنایع الکترونیک ونظامی وفَضایی ار ایران قطعات پیشرفته بخرد؟!!! این توهم است ؟ هذیان گویی است؟ یا دروغگویی در حد اعلا ،؟ (399361)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها