به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۶۲۲۰۶

پرسپولیس بدترین بازی اش را انجام داد

پرسپولیس بدترین بازی اش را انجام داد
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدترین بازی خودش را در لیگ برتر مقابل تراکتور انجام داد و آنچنان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکرد.سعید عزیزیان  درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتور، اظهار داشت: تراکتور برای مقابله با حملات شدید پرسپولیس در نیمه اول برنامه داشت و نگذاشتند خط هافبک پرسپولیس بازی‌سازی موفقی داشته باشد. آنها برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بودند و در نیمه اول فقط دفاع کردند، اما در نیمه دوم به دنبال ضد حمله هم بودند.
 
وی افزود: پرسپولیس بدترین بازی خودش را در لیگ برتر مقابل تراکتور انجام داد و آنچنان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکرد. سرخپوشان تا هفته ششم و قبل از تعطیلی مسابقات لیگ به دلیل اردوی تیم ملی در اتریش بسیار هماهنگ و حساب شده به مصاف حریفانش می‌رفت، اما مقابل تراکتور آن پرسپولیس همیشگی نبود. وقفه بین بازی‌ها به ضرر پرسپولیس تمام شد و جلوی روند رو به رشد تیم را گرفت.

پرسپولیس‌ نباید با یک مهاجم به مصاف حریفان برود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه باید تیم به حالت قبل خود بازگردد، عنوان کرد: اگر پرسپولیس مقابل تراکتور نتوانست پیروز شود، اما باید راهش را برای قهرمانی هموار کند. پرسپولیس این فصل برای قهرمانی بسته شده و تمام ابزار و امکانات برای این مهم در اختیار کادر فنی قرار گرفته است. باید بازیکنان مجدداً در کنار هم به هماهنگی لازم برسند و در بازی‌های آینده روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کند، تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و تهاجمی در فوتبال ایران است و تمام تیم‌ها از قدرت هجومی پرسپولیس می‌ترسند. در دیدار با تراکتور که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، نباید با یک مهاجم به مصاف حریف خود می‌رفت.

مقابل اروگوئه خیلی رو به جلو بازی کردیم
عزیزیان در خصوص دیدار هفته هشتم لیگ برتر پرسپولیس با سپاهان در اصفهان گفت: همیشه بازی پرسپولیس با سپاهان حساس و سخت است و این بار هم این دیدار مطمئناً برای پرسپولیس بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس می‌تواند با تاکتیک ایده‌آل و مناسب با دست پر از اصفهان بازگردد و صدرنشینی خود را حفظ کند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در مورد دیدارهای تدارکاتی ایران با اروگوئه و سنگال تاکید کرد: بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیا باعث خواهد شد تا از نقاط ضعف خودمان بیشتر پوشش بدهیم. بر همین اساس تیم ملی ایران با دو تیم باکیفیت فوتبال دنیا بازی کرد و به طور حتم بازیکنان و کی‌روش از این دو دیدار تجربه خوبی را کسب کردند تا در جام جهانی مقابل حریفان پرقدرت بهترین عملکرد را داشته باشند. در دیدار با اروگوئه خیلی رو به جلو بازی کردیم و نفرات تیم ملی خیلی نمایش خوبی داشتند. در مصاف با سنگال دفاعی بازی کردیم و بعد از دریافت گل، چند حمله خوب انجام دادیم و بازی را با تساوی تمام کردیم.

چند دروازه‌بان خوب و باتجربه در تیم ملی داریم
عزیزیان در خصوص توانایی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران و آمادگی آنها برای حضور در جام جهانی، خاطرنشان کرد: چند دروازه‌بان خوب و باتجربه در تیم ملی داریم که هر کدام مهره‌های ارزشمند برای تیم‌های خودشان هستند. علیرضا بیرانوند تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد و هم اکنون نیز از آمادگی بالایی برخوردار است. سیدحسین حسینی نیز سال قبل و امسال عملکرد بسیار خوبی را در لیگ برتر داشت و یکی از مهره‌های تأثیرگذار برای قهرمانی سال قبل استقلال بود. امیر عابدزاده و پیام نیازمند هم در تیم باشگاهی خود بهترین بودند و شایستگی بالایی در تیم‌های خود دارند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها