کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقلال در غیاب ساپینتو به صدر می‌رسد؟

15 مهر 1401 ساعت 11:43


گروه ورزشی: هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز و با انجام ۶ بازی دنبال و به اتمام می‌رسد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز استقلال از فولاد میزبانی می‌کند.این بازی در حالی انجام می‌شود که آبی پوشان با ۱۴ امتیاز و هم امتیاز با پرسپولیس در رده دوم و فولاد با یک بازی کمتر و ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی احتمالی در این بازی شانس صعود تا رده سوم جدول را هم دارند؛ و شاگردان ساپینتو نیز در صورت پیروزی و یا حتی تساوی شانس صعود به صدر جدول را پیدا می‌کنند.

استقلال در هفته‌های ششم و هفتم به دو پیروزی متوالی مقابل نساجی و گل گهر رسید و به لطف غلبه تراکتور بر پرسپولیس با این تیم هم امتیازی شد و تنها به دلیل یک تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. آبی پوشان در صورت پیروزی و یا حتی تساوی موقتاً به صدر جدول صعود می‌کنند و برای تثبیت این صدرنشینی موقت می‌بایست تا پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان که ۳ ساعت پس از این بازی آغاز می‌شود، انتظار بکشند.

استقلالی‌ها که در غیاب سرمربی محروم خود مقابل شاگران نکونام صف می‌کشند، در حالی امیدوار به کسب سومین پیروزی متوالی خود هستند که فولاد تا کنون در این فصل شکست را تجربه نکرده و در صورت پیروزی استقلال، این اولین شکست شان در این فصل است و در این صورت آنها هم به سرنوشت گل گهر دچار شده و اولین شکست فصل خود را مقابل استقلال تجربه می‌کنند.

استقلال با ۹ گل زده پس از نساجی که با ۱۱ گل بهترین خط حمله را در اختیار دارد، همراه با سپاهان و گل گهر دومین خط حمله قوی را در اختیار دارند و فولاد هم با دریافت تنها ۲ گل در ۶ بازی، دارای بهترین خط دفاعی این مسابقات است.غایب بزرگ استقلال در این بازی عارف غلامی است و شاید یکی از جذابیت‌های این دیدار اولین تقابل وریا غفوری با استقلال پس از ۶ فصل حضور در این تیم است.دیدار استقلال و فولاد از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک با کمک محمدرضا منصوری و فرهاد فرهادپور است.


کد مطلب: 362207

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/362207/استقلال-غیاب-ساپینتو-صدر-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir