به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۶۲۲۰۸

برزگر: پرسپولیس بنیان کارش را درست کند

برزگر: پرسپولیس بنیان کارش را درست کند
گروه ورزشی:بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که این تیم در مصاف با تراکتور از نظر هماهنگی و کارهای تاکتیکی کارهایی که باید را انجام نداد و باید بنیان کارش را درست کند. محمد برزگر در مورد شکست پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتور در تهران اظهار داشت: فوتبال همین است و برد و باخت دارد. پرسپولیس قبل از تعطیلات به شرایط خوبی از نظر هماهنگی و تیمی رسیده بود. هواداران باید صبور باشند و به تیم فرصت بدهند. پرسپولیس قطعاً در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت و بازی با تراکتور فراموش خواهد شد.
 
بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص پنالتی‌ای که اواخر بازی به سود این تیم اعلام شد و ترابی از دستش داد و البته نظر کارشناسان داوری این بود که پنالتی به اشتباه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: این نظر داور بود و او تصمیم‌گیرنده است، نمی‌دانم چه چیزی را خطا گرفته ولی باید قبول کرد که اشتباه جزیی از کار داوری است و در خیلی از بازی‌ها پیش می‌آید. پرسپولیس باید بنیان کارش را درست کند. من فکر می‌کنم کارهای تاکتیکی که باید انجام می‌دادند، را انجام ندادند. یحیی گل‌محمدی مربی بزرگی است و حتماً مشکل تیم را بهتر از بقیه می‌داند.
وی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته بود تیمش برای مسابقه با تراکتور تمرکز نداشته، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

برزگر در مورد شرایط لیگ برتر و مدعیان تصریح کرد: امسال شاهد برگزاری لیگ خوب و پویایی هستیم. تا اینجا فوتبال خوبی برگزار شده که نشان می‌دهد خوشبختانه سطح فوتبال‌مان بالا رفته است. این شرایط رو به بهبود، باعث می‌شود که جذب تماشاگر بیشتری داشته باشیم و هر چه لیگ تماشاگر و هوادار بیشتری داشته باشد از تیم‌ها شاهد عملکرد بهتری خواهیم بود. اینها در پیشرفت فوتبال‌مان اهمیت زیادی دارد.بازیکن سابق سرخپوشان حریف امشب پرسپولیس را یکی از مدعیان لیگ امسال خواند و گفت: سپاهان همراه با پرسپولیس و استقلال همیشه جزو مدعیان هستند. به نظر من تراکتور هم تیم خوبی است ولی نوسان دارد؛ با این حال فکر کنم امسال تیم خوبی باشند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها