کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعات پیوستن زیباروی هالیوود به خاندان اژدها

15 مهر 1401 ساعت 12:54


گروه فرهنگی:الیزابت اولسن به شایعاتی مبنی بر پیوستن او به اسپین آف «بازی تاج و تخت»، «خاندان اژدها» که اخیراً به طور رسمی ساخت فصل دوم آن تایید شد، پرداخته است. این بازیگر ۳۳ ساله که بیشتر برای بازی در نقش واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود، از جمله کسانی است که طرفداران امیدوارند بتوانند او را در سریال «خاندان اژدها» ببینند.

 
او در مورد احتمال پیوستن به فرانچایز «بازی تاج و تخت» در رویداد جشن «قدرت زنان» (Power of Women) در «ورایتی» در مورد این شایعات صحبت کرد. الیزابت اولسن در مورد طرفدارانی که می‌خواهند او را در «خاندان اژدها» ببینند گفت که او شایعات را شنیده است اما نمی داند چگونه این شایعه بر سر زبان ها افتاده است. این بازیگر توضیح داد که شنیده است که مردم ادعا می کنند که حضور او در فرانچایز تایید شده است، اما او این شایعه را رد کرد.

الیزابت پیش از این در مورد تست بازیگری برای ایفای نقش دنریس تارگرین در سریال اصلی «بازی تاج و تخت» صحبت کرده بود که البته این نقش در نهایت به امیلیا کلارک رسید.در طول مصاحبه اخیر، ستاره «واندا ویژن» گفت که به دنبال پیوستن به سریال «خاندان اژدها» هست اما باید دید که خط داستانی این اجازه را می دهد یا نه.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا او دوست دارد احتمال حضور او پر رنگ شود گفت: «مطمئنا، بله. من دوست دارم در هرکاری که ارزشمند است باشم، این سریال یک داستان خوب دارد و بسیار خلاقانه است و شخصیت های آن عالی هستند.»با توجه به تلاش او برای حضور در «بازی تاج و تخت» بعید نیست که در صورت امکان به گروه بازیگران «خاندان اژدها» در فصل دوم این سریال بپیوندد.


کد مطلب: 362226

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/362226/شایعات-پیوستن-زیباروی-هالیوود-خاندان-اژدها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir