به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۶۲۲۳۱

استقلال به دنبال 3 امتیاز بازی فولاد است

استقلال به دنبال 3 امتیاز بازی فولاد است
گروه ورزشی: معاون اجرایی استقلال در مورد شایعه برکناری آجرلو از مدیرعاملی استقلال نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ایشان با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.به گزارش ایلنا، امیرسلطانی معاون اجرایی استقلال  درخصوص دیدار فولاد خوزستان در ادامه لیگ برتر نیز بیان داشت: دیدار مقابل فولاد سخت خواهد بود نکونام در ابتدای فصل جزو گزینه های سرمربی استقلال بود و مطمئنم در مقابل این تیم از انگیزهای بالایی برخوردار خواهد بود اما مطمئن هستم استقلال برای رسیدن به صدر جدول به دنبال این سه امتیاز بازی می باشد.

وی در خصوص دیدار هفته گذشته مقابل گل گهرسیرجان افزود: هفته هفتم بعد از وقفه‌ای نسبتاً طولانی برگزار شد که هر تیمی از این تعطیلات برای برطرف کردن نقاط ضعفش بهتر استفاده کرد، بهتر نتیجه گرفت. استقلال و گل‌گهر در تعطیلات لیگ بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند و با آمادگی بالایی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. به خاطر اینکه سرمربیان خوبی از نظر فنی روی نیمکت دو تیم حضور داشتند بار تاکتیکی و فنی بالا باعث شده بود تا بازی پایاپایی را شاهد باشیم. همیشه در فوتبال اشتباهات بازیکنان باعث می‌شود تا تیم باهوش‌تر امتیازات بیشتری نسبت به تیم دیگر به دست بیاورد. در نهایت نیز با بی‌احتیاطی و اشتباه بازیکن گل‌گهر در محوطه جریمه، استقلال توانست پنالتی بگیرد و برنده شود.

معاون اجرایی استقلال درباره این که خیلی ها معتقدند رفتار ساپینتو در اواخر بازی مقابل گل گهر سیرجان پسندیده نبوده است افزود: باید بگوییم که چه اتفاقی رخ داده که ساپینتو را تا این حد عصبانی کرده است مربی که برای تیمش یک پنالتی گرفتند و در استانه پیروزی است دلیلی ندارد که این گونه برافروخته شود مطمئنا اتفاقاتی افتاده و بی احترامی هایی به وی صورت گرفته که وی را اینقدر عصبانی کرده است.

معاون اجرایی استقلال در مورد شایعه برکناری آجرلو از مدیرعاملی استقلال نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ایشان با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.سلطانی در خصوص عملکرد ملی پوشان استقلال در اردوی اتریش نیز اذعان داشت: جلالی در دیدار اروگوئه بسیار خوب ظاهر شد و به گفته کارشناسان نگاهها را به خود جلب کرد حسینی هم در دیدار مقابل سنگال چندین موقعیت گلزنی را از حریف گرفت.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها