به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۶۲۲۳۹

بحران در خط دفاع رقیب ایران در جام جهانی

بحران در خط دفاع رقیب ایران در جام جهانی
گروه ورزشی:مصدومیت متعدد مدافعان انگلیس باعث شده است که گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، با بحرانی جدی روبرو شود.تیم ملی انگلیس در اولین روز از مسابقات جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی ایران برود اما در حال حاضر با مشکلات بسیاری خصوصا در خط دفاعی روبرو شده است.
 
کایل واکر مجبور شد که به دلیل مصدومیتی که داشت تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این خبر بسیار بدی برای سه شیرها است که امیدوار بودند بتوانند از این بازیکن در جریان جام جهانی در ترکیب ثابت‌شان استفاده کنند.
پیش از این روزنامه دیلی میل خبر داده بود که کالوین فیلیپس هم مجبور به انجام عمل جراحی از ناحیه کتف شده است و شاید حضورش در جام جهانی 2022 قطر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

از سوی دیگر، هری مگوایر که با وجود تمام مشکلاتش و افتی که در چند ماه اخیر داشته همچنان از اعتماد کامل ساوت‌گیت برخوردار است، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دو هفته دیگر از میادین دور است و این کار را برای این تیم بیش از پیش دشوار کرده است.

این امید وجود دارد که واکر بتواند روند درمانی‌اش را تا جام جهانی طی کند اما حداقل طول مدت درمان پس از انجام عمل جراحی شش هفته است و به این ترتیب او شاید پیش از آغاز جام جهانی و بازی برابر ایران حتی نتواند در هیچ دیدار دیگری به میدان برود، شرایطی که چندان برای این تیم مناسب نیست.حالا این سوال مطرح است که سرمربی تیم ملی انگلیس قصد دارد در بازی برابر این تیم و البته ادامه این تورنمنت از چه ترکیبی در خط دفاعی تیمش استفاده کند؟ سوالی که شاید پاسخ دادن به آن برای ساوت‌گیت نیز دشوار باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها