کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیمار: بازیکن کامل تری نسبت به قبل شدم

15 مهر 1401 ساعت 14:09


گروه ورزشی: مهاجم پاری سن ژرمن پس از شروع خوب در این فصل، رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام جهانی را در سر می پروراند.به گزارش ایسنا ، نیمار ملی پوش برزیلی فصل را عالی شروع کرد و در ۱۳ بازی ۱۱ گل برای PSG به ثمر رساند تا خیلی ها نسبت به موفقیت پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل امیدوار شوند. 
 

نیمار همچنین ۹ پاس گل برای پاری سن ژرمن ثبت کرده است و نشان داده است علاوه بر گلزنی در بازی تیمی نیز بهتر شده است.عملکرد چشمگیر این بازیکن ۳۰ ساله نوید عملکرد خوبی برای برزیل در آستانه جام جهانی قطر است. او به "PSG TV" گفت: فکر نمی‌کنم نیمار جدیدی وجود داشته باشد. فکر می‌کنم همه چیز سر جای خودش قرار گرفته است. من شروع بسیار خوبی در فصل جاری داشتم و در این فصل خیلی شرایط برای من خوب بوده است.

او در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: اکنون احساس می کنم بازیکن کامل تری هستم، زیرا می توانم دفاع کنم، حمله کنم یا گل بزنم، پاس گل بدهم و در خدمتت تیم باشم. فکر می‌کنم اکنون کامل تر از قبل هستم. فکر می کنم همه کمک باید در تیم به فکر بازی تیمی باشند. البته می دانم که  مدافع خارق‌العاده‌ای نیستم، اما حداقل سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم.


کد مطلب: 362257

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/362257/نیمار-بازیکن-کامل-تری-نسبت-قبل-شدم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir