به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۶۲۲۵۸

حقوق باورنکردنی هالند در سیتی فاش شد

حقوق باورنکردنی هالند در سیتی فاش شد
گروه ورزشی: دیلی میل در گزارشی حقوق دریافتی ارلینگ هالند را در منچسترسیتی فاش کرد.به گزارش ایسنا، ارلینگ هالند به بهترین شکل ممکن خود را با لیگ برتر وفق داده است. مهاجم نروژی تابستان امسال از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشته است. این بازیکن نروژی حقوق کلان یک میلیون یورو در هفته می‌گیرد که با این احتساب سالی ۴۵ میلیون یورو از این تیم انگلیسی حقوق می‌گیرد که رقمی بی‌سابقه است.
 
این بازیکن نروژی مرد لحظه‌ها در لیگ برتر است و در ۱۲ بازی که برای این باشگاه انگلیسی انجام داده، ۱۹ گل به ثمر رسانده است و در مسیر شکستن همه رکوردها قرار دارد. او در دیدار اخیر تیمش در لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن تنها یک نیمه در زمین بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا شمار گل‌های خود را در لیگ قهرمانان به ۲۸ گل در ۲۲ بازی برساند.

ورود او به سیتی پس از پرداخت ۶۰ میلیون یورو به دلیل بندی در قراردادش با تیم آلمانی صورت گرفت.  این بازیکن بیش از یک میلیون یورو در هفته (۹۰۰۰۰۰ پوند) درآمد دارد. این بدان معناست که هالند در پایان این فصل می‌تواند ۴۵ میلیون یورو به جیب بزند.گفته می‌شود که او حقوق پایه ای دارد که مطابق با سایر افراد برتر تیم است، اما بندهای پاداش قابل توجهی دارد که این حقوق را به چیزی که در بالا ذکر شد افزایش می دهد.

برای مقایسه کافی است حقوق ستاره دیگر سیتی و لیگ برتر یعنی کوین دی بروین را ببینید که ۳۷۵ هزار پوند در هفته و کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ۴۸۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرند.این بازیکن نروژی در این فصل ۱۲ بازی برای سیتیزن‌ها در تمامی رقابت‌ها انجام داده که ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها