به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۶۲۲۶۲

مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می‌کند

مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می‌کند
گروه ورزشی: لیونل مسی در تابستان سال گذشته از بارسلونا به پی اس جی پیوست و قراردادش دو ساله است. مسی به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسا را نداشت ولی پس از اینکه باشگاه کاتالان اعلام کرد که توانایی مالی برای تمدید با او را ندارد، در نهایت چاره‌ای جز جدایی نداشت و راهی پی اس جی شد.

 پس از یک فصل متوسط، مسی در فصل جاری توانسته به روزهای اوجش نزدیک شود و مدیران پی اس جی متقاعد شده‌اند تا به او پیشنهاد تمدید قرارداد تا تابستان 2024 ارائه دهند اما از سوی دیگر بارسلونا نیز خواهان برگرداندن مسی است. در یکی دو ماه اخیر خوان لاپورتا، رئیس بارسا، صراحتا از تمایلش برای جذب مسی خبر داده و دیروز ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسلونا، نیز تایید کرد که اگر نیاز به برگرداندن مسی باشد، دست به معجزه خواهند زد و مشکل مالی در این راه وجود نخواهد داشت.

جوردی اووله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، که مصاحبه اختصاصی دو سال پیش او با مسی بازتاب جهانی داشت، در مورد بازگشت احتمالی فوق‌ستاره آرژانتینی گفت:« بله، فکر می کنم مسی به بارسا بر می گردد و خودم هم مثل همه هواداران، مشتاق دیدن دوباره او با پیراهن بارسلونا هستم. او باید به بارسا برگردد و همین‌جا از فوتبال خداحافظی کند. سال قبل شکل جدایی او خوب نبود و مسی مستحق وداعی باشکوه است. البته مسی باید با فروتنی، خودش را با شرایط جدید بارسلونا وفق بدهد. معتقدم وضعیت او مثل سال آخر حضور آندرس اینیستا در بارسا خواهد بود. بازگشت مسی هم برای بارسا و هم برای فوتبال اسپانیا خوب است.»
 
 
اووله در مورد شکست بارسا از بایرن و اینتر در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گفت:« معتقدم بارسا در دور برگشت، بایرن و اینتر را شکست خواهد داد و به دور یک هشتم نهایی خواهد رفت. هیچ‌کس بهتر از ژاوی نمی تواند بارسا را از این شرایط نامطلوب در لیگ قهرمانان خارج کند. در بارسا همه با او اطمینان دارند.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها