به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۶۲۲۶۳

مصدومیت خفیف مسی: گالتیه ریسک می‌کند؟

مصدومیت خفیف مسی: گالتیه ریسک می‌کند؟
گروه ورزشی:طبق ادعای اکیپ، لیونل مسی در جریان بازی با بنفیکا در لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی میدان را ترک کرد. او شاید در بازی فردا برابر رنس به میدان نرود.به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی زننده تک گل پی اس جی در بازی برابر بنفیکا بود اما در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت تعویض شد. در دیداری که پی اس جی با تساوی 1-1 متوقف شد، تعویض لیونل مسی برای بسیاری عجیب بود اما کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در پایان بازی گفت که مسی خسته بود و درخواست تعویض کرد.

طبق ادعای اکیپ، مصدومیت مسی از ناحیه عضله ساق پای چپ است و این احتمال وجود دارد که او بازی فردای تیمش برابر رنس را از دست بدهد، هرچند همه چیز در نهایت به تصمیم خود او و گالتیه بستگی دارد. کمتر از 50 روز دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و مسی دیروز تایید کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود. فوق‌ستاره آرژانتینی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد جام جهانی 2022 را از دست بدهد و هر مصدومیتی می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

پی اس جی پس از 9 هفته از لیگ یک فرانسه با 25 امتیاز صدرنشین است ولی مارسی با دو امتیاز کمتر این تیم را تعقیب می کند. مسی در 9 بازی گذشته پنج گل زده و هفت پاس گل نیز داده است. پی اس جی سه شنبه پیش رو در پارک دو پرنس میزبان بنفیکاست و شاید مسی پس از یک بازی استراحت، برابر بنفیکا به میدان برود. باید دید کریستوف گالتیه برای بازی فردا روی مسی ریسک خواهد کرد یا اینکه به او استراحت می دهد.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها