به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۳۶۲۲۸۴

۵ مورد از بهترین گوشی ها برای عکاسی

۵ مورد از بهترین گوشی ها برای عکاسی
گروه فناوری:برای کسانی که به عکاسی علاقه‌مند هستند، کیفیت دوربین و قیمت تلفن همراه آن ها مهم است.آیا شما از طرفداران عکاسی هستید؟
 
در این گزارش لیست کاملی از ۵ گوشی برتر عکاسی آورده شده است. این گوشی‌ها از نظر کیفیت، دقت دوربین و توانایی قوی خود در عکاسی عالی هستند و همچنین با قیمت‌های مقرون به صرفه به کاربر خود اجازه می‌دهند که بهترین و دقیق‌ترین عکس‌ها را از طریق دوربین اصلی بگیرد.در این مقاله به بررسی اجمالی این گوشی‌ها به ترتیب بهترین عملکرد می‌پردازیم:

آیفون ۱۴ پرومکس: اپل این گوشی خود را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با کیفیت و با قیمت ۳۰.۴۰۰ پوند مصر(قیمت هر پوند مصر حدود ۱۶۸۰ تومان) عرضه کرده است.

آیفون ۱۴ پرو: این گوشی دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت آن ۲۵۰۰۰ پوند مصر است.گوشی جدید Honor Magic۴ Ultimate: دقت دوربین آن فراتر از ۵۰ مگاپیکسل است و با قیمت ۱۸.۴۰۰ پوند عرضه شده است.

Xiaomi Mi ۱۱ Ultra از شیائومی: شیائومی این گوشی خود را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی بالا با قیمت ۲۲۰۰۰ پوند عرضه کرده است.شما می‌توانید یکی از این گوشی‌ها را که مهم‌ترین مشخصات آن را با شما در میان گذاشته ایم، انتخاب کنید؛ زیرا توانایی عکاسی بالا و قیمت‌های بسیار مناسبی نسبت به دوربین‌های عکاسی موجود در بازار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها