به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۳۶۲۲۹۸

پاسخ زیاده‌خواهی دشمن موشک‌ است

پاسخ زیاده‌خواهی دشمن موشک‌ است
گروه سیاسی: امام جمعه رشت با اشاره به توان نظامی ایران برای مقابله با توطئه دشمنان گفت: بدخواهان به ویژه برخی از کشور‌های منطقه بدانند که پاسخ دخالت و زیاده خواهی آن‌ها علیه نظام موشک‌های سپاه است.
 آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت  با بیان اینکه جهان اسلام امروز بیش از هر زمانی به وحدت بین شیعه و سنی نیاز دارد، گفت: انقلاب اسلامی وحدت میان مسلمانان را افزایش داد و از این طریق توطئه‌های دشمنان دین خدا ناکام ماند.
وی با بیان اینکه اقلیم کردستان لانه جاسوسی برای توطئه چینی علیه اسلام و جمهوری اسلامی است، افزود: سپاه با هوشیاری و آگاهی خود مقابل تروریست‌های منطقه از جمله کومله و صهیونیست‌ها ایستاده و مواضع آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد.
وی با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: بدخواهان به ویژه برخی از کشور‌های منطقه بدانند که پاسخ دخالت و زیاده خواهی آن‌ها علیه جمهوری اسلامی، موشک‌های سپاه پاسداران است. فلاحتی دستاورد فتنه‌ها و بحران‌های پس از انقلاب را افزایش مقاومت و ایمان مردم و زمینه ساز رشد و تعالی نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی امروزه به اعتراف خود غربی‌ها دارای قدرت و نفوذ و تأثیرگذاری زیادی در دنیا است و مقاومت این ملت باعث شده که چین و روسیه بتوانند معادلات جهان را به ضرر استکبار جهانی تغییر دهند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، بیان کرد: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و با وجود توطئه‌های بسیار، مسیر رشد اقتصادی را با وجود زمان بر بودن طی می‌کند، افزود: غرب و استکبار جهانی با ایران مستقل و قدرتمند مشکل دارد و حجاب را بهانه ایجاد آشوب در کشور می‌کنند.
 فلاحتی با بیان اینکه ایران در حال رسیدن به شاهراه اقتصادی و تصمیم گیر اول منطقه است، عنوان کرد: ایران بزرگترین صادرکننده انرژی خواهد شد، اما قدری صبر و زمان برای تحقق این هدف نیاز داریم.
امام جمعه رشت با اشاره به قیمت بالای مرغ در گیلان گفت: با وجود آنکه گیلان قطب تولید مرغ است، اما قیمت آن بسیار بالا رفته و این موضوع علاوه بر فرصت طلبی دلالان، کوتاهی و قصور دستگاه‌های نظارتی را نیز نشان می‌دهد لذا درخواست مجازات بازدارنده با برهم زنندگان نظم بازار و امنیت روانی مردم را داریم.

 
برچسب ها: موشک‌های سپاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها