به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۳۶۲۳۷۸

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور مواصلاتی کشور

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور مواصلاتی کشور
گروه جامعه:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در سه جاده خبر داد.سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قزوین - رشت روان است.
 
وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس نیمه‌سنگین است و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - ساوه محدوده نسیم‌شهر نیز مشاهده‌می‌شود. همچنین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان مشاهده‌ می‌شود. لذا به رانندگان توصیه می‌شود که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند.
 
 
وی درباره انسداد یک محور در استان مازندران و محدودیت تردد با تغییر مسیر اظهار کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری ، در مسیر جنوبی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی ، تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان - ایرانشهر است و محور لاسم - ارجمند نیز به علت مشکلات فصلی مسدود است.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
برچسب ها: ترافیک جاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها