به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۶۲۴۴۷

جای خالی دنی آلوس: دفاع بارسا کامل نیست

گروه ورزشی: جدایی دنی آلوس، مدافع بارسلونا، از این تیم باعث شده است که جای خالی او در خط دفاعی تیم ژاوی به چشم بیاید.
جای خالی دنی آلوس: دفاع بارسا کامل نیست
بارسلونا از ابتدای فصل تا به حال عملکرد خوبی را در لالیگا ارائه کرده اما دو شکست در لیگ قهرمانان برابر اینتر و بایرن مونیخ انتقادهایی را از این تیم به همراه داشته است.
ژاوی از همان ابتدا علاقه زیادی به جذب یک مدافع راست داشت و روی این موضوع تاکید کرده بود، خصوصا که جدایی آلوس باعث شد تا دست او در انتخاب بازیکن در این پست بسته باشد. 
آمار آلوس از زمان حضورش در بارسا در سال 2008 باورنکردنی و خیره‌کننده بوده است. او 22 گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند و 101 پاس گل ارسال کرد تا نشان دهد که توانایی هجومی بالایی نیز دارد. 

او که پس از چند سال دوری بار دیگر به بارسا برگشته بود، در تابستان امسال دوباره نوکمپ را ترک کرد و حالا این موضوع باعث شده است که ژاوی از شرایط تیمش در خط دفاعی چندان راضی نباشد. 
بسیاری امیدوار بودند که سرجینیو دِست بتواند جای خالی این بازیکن را پر کند اما او که حالا با قراردادی قرضی راهی میلان شده است نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جای خالی یک مدافع درجه یک و تراز اول در پست دفاع راست در بارسا همچنان به چشم بخورد.
مدیران بارسا همچنان به تلاش خود برای یافتن بازیکنی دونده، با قدرت دفاعی و البته درخشش در خط حمله این تیم ادامه می‌دهند و امیدوار هستند که بتوانند به زودی بازیکن مدنظر ژاوی را به این تیم اضافه کنند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها