کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صفحات پرکار اینستاگرام دولت در زمان فیلترینگ

چندثانیه , 17 مهر 1401 ساعت 9:01


گروه فناوری: درحالی که با حکم شورای امنیت کشور و اعمال وزارت ارتباطات اینستاگرام فیلتر شده است، اما پیج بسیاری از دستگاه‌های دولتی همچون وزارت کشور، صفحه رئیس جمهور و... در اینستاگرام در حال فعالیت هستند.بیش از دو هفته از فیلترینگ اینستاگرام می گذرد و در جدیدترین اظهار نظر، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات گفته است گرچه بنایی برای فیلترینگ اینستاگرام وجود نداشته اما با شرایط موجود دیگر تصمیم گیری درباره فعالیت آزاد و بدون فیلترینگ این شبکه در اختیار مراجع ذی صلاح است.

او البته تاکید کرده در صورتی که این اپلیکیشن توافقنامه ای را برای ایجاد محدودیت برای پیج های با محتوای خشونت مثل فروش اسلحه امضاء کند، احتمالا از لیست فیلترینگ خارج می شود . او در واکنش به اینکه رئیس جمهور قول داده بود اینستاگرام فیلتر نمی شود بهتغییر شایط و نوع عملکرد این اپلیکیشن اشاره کرده بود و از مردم هم خواسته بود برای کسب وکارهای شان به پلتفرم های داخلی رجوع کنند.

گفته هایی که تعبیرش دائمی شدن فیلترینگ اینستاگرام را تداعی می کرد. همزمان با این گفته ها اما انتشار تصاویری از صفحات پرکار اینستاگرام دولت و وزارت کشور در شبکه های اجتماعی سوژه مخاطبان شد. سوژه ای که چند ثانیه هم به آن پرداخته بود.


کد مطلب: 362549

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/362549/صفحات-پرکار-اینستاگرام-دولت-زمان-فیلترینگ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir