به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۶۲۶۷۳

«کیانو ریوز» از سریال «اسکورسیزی» کنار رفت

«کیانو ریوز» از سریال «اسکورسیزی» کنار رفت
گروه فرهنگی: «کیانو ریوز» از بازی در سریال «شیطان در شهر سفید» به تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» کناره‌گیری کرد.به گزارش ایسنا ، دو ماه پس از اینکه سامانه نمایش آنلاین «Hulu» اعلام کرد «کیارنو ریوز» ستاره مجموعه فیلم‌های «ماتریکس» در سریال «شیطان در شهر سفید» به تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» حضور خواهد داشت، این بازیگر ۵۸ ساله کانادایی از این پروژه کناره‌گیری کرد.
 
سرویس نمایش آنلاین «Hulu» که از زیر مجموعه‌های کمپانی دیزنی است از پیش جستجوی خود را برای یافتن جایگزین «کیانو ریوز» در این سریال درام آغاز کرده است، سریالی که در بیش از یک دهه گذشته در مراحل گوناگون پیش‌تولید قرار داشته است.«Hulu» به صورت رسمی در ماه اون سفارش ساخت سریال «شیطان در شهر سفید» را ثبت کرد و «ریوز» نیز به صورت رسمی برای بازی در این پروژه وارد مذاکره شده بود و در صورت حضور، مهم‌ترین نقش غیرسینمایی خود را تا به امروز ایفا می‌کرد.

بیش از یک دهه است که قرار است پروژه «شیطان شهر سفید» ساخته شود و ابتدا قرار بود یک فیلم بلند سینمایی با حضور «سم شاو» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی ساخته شود.سریال «شیطان در شهر سفید» قرار است از طریق «آپیان وی» متعلق به «لئوناردو دی‌کاپریو» و همچنین مشارکت «جنیفر دیویسون» در کنار «اسکورسیزی» به عنوان تهیه‌کننده ساخته شود. قرار بود در ابتدا «اسکورسیزی» ساخت یک فیلم بلند سینمایی با این نام با نقش‌آفرینی «دی‌کاپریو» در نقش اصلی برای کمپانی پارامونت بسازد اما «کیانو ریوز» پس از چند ماه مذاکره به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده به این پروژه محلق شده بود.

در حال حاضر «تاد فیلد» برای کارگردانی این سریال درام و جنایی در نظر گرفته شده است.«شیطان در شهر سفید» بر اساس رمان نوشته «اریک لارسون»، حول محور شخصیت ««دنیل اچ. برنهام» می‌چرخد، معماری که در تلاش است در نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال ۱۸۹۳ اثری ماندگار در تاریخ از خود ثبت کند. شخصیت دیگر داستان دکتر «اچ اچ هولمز» اولین قاتل زنجیره‌ای مدرن آمریکا و مردی است که در پشت قتل‌های موسوم به «قلعه قتل» قرار دارد، ساختمانی که با شکلی دقیق و بر اساس نیازهایش به عنوان یک قاتل ساخته شده بود. این بنا در واقع یک خانه وحشت بود که برای شکنجه و قتل طراحی شده بود.
برچسب ها: کیانو ریوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها