به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۶۲۹۰۵

تبعات درگیری: محرومیت ستاره‌های لیورپول و آرسنال؟

گروه ورزشی: اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که تحقیقاتی را درباره درگیری روز گذشته بازیکنان لیورپول و آرسنال آغاز کرده است.
تبعات درگیری: محرومیت ستاره‌های لیورپول و آرسنال؟
دو تیم آرسنال و لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 2-3 به سود توپچی‌ها به پایان رسید.
این بازی در نیمه دوم با درگیری متعدد بازیکنان دو تیم همراه بود. تعدادی از بازیکنان روی چند صحنه با یکدیگر درگیر شدند که جدی‌ترین آن شاید صحنه خطا روی گابریل ژسوس بود که به اعلام ضربه پنالتی به سود آرسنال منجر شد.
میکل آرتتا و یورگن کلوپ پس از پایان بازی درباره اتفاقات رخ داده با مایکل اولیور، داور این بازی، صحبت کردند و نظرشان را با او در میان گذاشتند.  
اتحادیه فوتبال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما از اتفاقاتی که در جریان بازی لیورپول و آرسنال رخ داد به خوبی باخبر هستیم. در حال صحبت با داوران این بازی هستیم و جزئیات حوادث رخ داده را با دقت بررسی خواهیم کرد.»
کلوپ و آرتتا پس از پایان بازی حاضر به صحبت درباره جزئیات مکالمه‌ای که با داور داشتند نشدند و آرتتا صرفا گفت هر اتفاق و صحبتی که در زمین مطرح شده است همان‌جا خواهد ماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها