به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۶۲۹۱۱

تشویق علی دایی در بازی مهم این هفته بوندسلیگا

گروه ورزشی: فرایبورگ که این فصل یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز بوندسلیگا بوده است، شب گذشته برابر هرتابرلین موفق به کسب پیروزی نشد.
تشویق علی دایی در بازی مهم این هفته بوندسلیگا
فرایبورگ یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته نهم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.
این چهارمین مساوی متوالی هرتا بود که موفق شد مانع از کسب سه امتیاز بازی توسط فرایبورگ شود که می‌توانست با این پیروزی هم امتیاز با یونیون برلین شود که صدر جدول بوندسلیگا را به خود اختصاص داده است.
در این بازی که با حمایت هواداران هرتا برلین از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، پس از حواشی رخ داده برای او در چند روز اخیر  همراه بود، فرایبورگ علیرغم به ثمر رساندن گل اول با دریافت دو گل از حریف عقب افتاد اما در دقیقه 78 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
این در حالی بود که گل مساوی این تیم روی اشتباه دروازه‌بان حریف به ثمر رسید. کریستنسن پس از پایان بازی درباره اشتباهش گفت:« من می‌خواستم بیرون بیایم و توپ را بگیرم اما متاسفانه این اتفاق گاهی رخ می‌دهد. من ترجیح می‌دهم اشتباه کنم تا این که بایستم و توپ وارد دروازه شود. من هنوز جوان هستم و فرصت یادگیری دارم اما همه اشتباه می‌کنند. فوتبال همین است.»
هرتابرلین در حال حاضر با کسب هشت امتیاز از 9 بازی در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
برچسب ها: علی دایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها