به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۶۳۱۲۶

تایید شد: بند فسخ ویژه در قرارداد هالند با سیتی

گروه ورزشی: سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که در قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی بند فسخ 200 میلیون یورویی و ویژه باشگاه های غیرانگلیسی وجود دارد.
تایید شد: بند فسخ ویژه در قرارداد هالند با سیتی
ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در تابستان امسال با وجود داشتن پیشنهاد از رئال مادرید ترجیح داد راهی سیتی شود. او اخیرا در یک مصاحبه گفت که چون کریم بنزما در رئال مهاجم شماره یک بود، به پیشنهاد این باشگاه پاسخ رد داد. به نظر می رسد که انتخاب او کاملا نیز درست بوده چرا که در 13 بازی رسمی برای سیتیزن ها توانسته 20 گل بزند(15 گل در لیگ برتر، پنج گل در لیگ قهرمانان).

هفته پیش در برنامه ال‌چیرینگیتو، فرناندو سانز، بازیکن سابق رئال، که زمانی رئیس باشگاه مالاگا نیز بود، ادعای جدیدی را در مورد هالند مطرح کرد و گفت:« به من اطلاعات جدیدی در مورد هالند رسیده است. در قرارداد او برای تابستان سال 2024 بندی گنجانده شده که بر اساس آن اگر رئال مادرید پیشنهاد بدهد و رقم مشخصی را پرداخت کند، می تواند بدون مذاکره با سیتی ستاره نروژی را جذب کند. تقدم رئال بر سایر باشگاه ها فقط محدود به تابستان 2024 است.» 

 خیلی زود این ادعا توسط پپ گواردیولا تکذیب شد و او تاکید کرد که در قرارداد هالند هیچ بند فسخی وجود ندارد. اما امروز سایت انگلیسی اتلتیک گزارش داد که در قرارداد هالند با سیتی بند فسخ 200 میلیون یورویی وجود دارد و از تابستان 2024 نیز قابل فعال شدن است اما نکته جالب اینجاست که بند فسخ تنها برای باشگاه های غیرانگلیسی معتبر خواهد بود و هیچ باشگاه انگلیسی نمی تواند آن را فعال کند. به عبارتی تیم های بزرگ انگلیسی اگر هالند را می خواهند، باید مستقیما با سیتی وارد مذاکره شوند و در واقع این انتقال غیرممکن به نظر می رسد. در عوض رئال مادرید، بارسلونا، پی اس جی و دیگر تیم های بزرگ غیرانگلیسی در صورت توافق با هالند و در تابستان 2024 با پرداخت 200 میلیون یورو می توانند او را به خدمت بگیرند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها