به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۶۳۲۹۵

ساپینتو دعوای استقلال و گل گهر را ادامه داد

ساپینتو دعوای استقلال و گل گهر را ادامه داد
گروه ورزشی:ساپینتو در مصاحبه خود به دستیاران امیر قلعه نویی کنایه زد تا دعوای استقلال و گل گهر ادامه پیدا کند. ساپینتو می گوید بعضی ها بدون دلایل فنی به نیمکت تیمهای لیگ برتری رسیده اند و کارشان این است که مربیان حریف را تحریک کنند. اشاره او به نیمکت گل گهر و دستیاران قلعه نویی بود که در بازی حساس هفته هفتم باعث عصبی شدن ساپینتو و در نهایت محرومیت و جریمه سرمربی استقلال شدند.
 
ساپینتو دست روی نکته حساسی گذاشته چون نه در گل گهر که در بسیاری از تیمها بعضی از دستیاران سرمربیان اصلا کاری به مسائل فنی ندارند و بیشتر درگیر حواشی و مسائل داوری و ... هستند. اصلا خیلی‌ها پول می‌گیرند که مصاحبه کنند و به سمت نیمکت حریف رفته و فحاشی کنند. مسئله‌ای که ساپینتو به آن اشاره کرده از معضلات اصلی فوتبال ایران است و کمتر کسی به آن ورود می‌کند. نه کمیته انضباطی و اخلاق و نه سایر نهادهای فوتبالی.
مرد پرتغالی حالا به دلیل حرکات عصبی که خیلی هم تند بود دو بازی استقلال مقابل ذوب آهن و آلومینیوم را از دست داده و ۴۰۰ میلیون تومان هم جریمه شده است اما قطعا حرفهای او باید بررسی شود و البته خودش هم بتواند روی اعصابش کنترل بیشتری پیدا کند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: ساپینتو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها