به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۶۳۳۰۷

کابوس آرژانتین: گریه دی‌ماریا پس از مصدومیت

گروه ورزشی: آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بار دیگر مصدوم شد تا با گریه زمین بازی را ترک کند.
کابوس آرژانتین: گریه دی‌ماریا پس از مصدومیت
یوونتوش شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با دو گل برابر حریفش شکست خورد تا شب تلخی را سپری کرده باشد. 
دی‌ماریا که تابستان امسال با پایان قراردادش از پاری سن ژرمن جدا شد و با قراردادی آزاد به یوونتوس ملحق شده بود در ابتدای فصل مصدوم شد و به تازگی بار دیگر شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرد اما این بار نیز طولی نکشید که بار دیگر دچار مصدومیت شد. 
این ستاره آرژانتینی، شب گذشته، از سوی مکس آلگری در ترکیب اصلی یووه قرار گرفت اما در حالی که تنها کمی بیشتر از 20 دقیقه از زمان بازی گذشته بود و او در حال دویدن به سمت توپی بود که برایش ارسال شده بود، ناگهان ران پایش را گرفت و مشخص بود که احساس درد شدیدی دارد. 
این بازیکن دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه 24 جایش را به آرکادیوش میلیک داد. او در حالی از زمین بازی بیرون رفت که به شدت احساساتی و ناراحت بود و نمی‌توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 

این خبر بسیار بدی برای یوونتوس است اما مشکل و نگرانی اصلی احتمالا برای تیم ملی آرژانتین و لیونل اسکالونی خواهد بود چون حالا حضور دی‌ماریا در ترکیب این تیم در جام جهانی 2022 قطر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
به نظر می‌رسد که آرژانتین با شرایط دشواری روبروست، چرا که در حال حاضر سه بازیکن مهم این تیم شامل لیونل مسی، پائولو دیبالا و دی‌ماریا دچار مصدومیت شده‌اند و شاید نتوانند این تیم را در قطر همراهی کنند، اتفاقی که شانس آرژانتین برای دستیابی به جام قهرمانی این رقابت‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها