به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۶۳۵۷۳

تمرین‌تام‌کروز برای ایفای نقش‌در یک فیلم فضایی

تمرین‌تام‌کروز برای ایفای نقش‌در یک فیلم فضایی
گروه فرهنگی:گزارش‌ها حاکی از آن است که تام کروز ستاره هالیوود در حال آماده شدن برای ایفای نقش در یک فیلم فضایی و سفر به ایستگاه فضایی است.تام کروز در حال آماده شدن برای یک شیرین کاری نهایی و گرانش است که در آن از ایستگاه فضایی آویزان می‌شود و در ارتفاع ۲۵۴ مایلی (۴۰۸ کیلومتری) به دور زمین می‌چرخد.
 
در واقع، ستاره هالیوود نه تنها برای مکان فیلم بعدی خود به فضا می‌رود، بلکه ممکن است اولین غیرنظامی باشد که در خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) پیاده روی فضایی انجام می‌دهد. کروز به انجام بدلکاری‌های خودش معروف است و این قطعا شهرت این بازیگر را به اوج جدیدی می‌رساند.کروز مشغول فعالیت‌های خارج از وسایل نقلیه در خارج از ایستگاه فضایی به عنوان بخشی از فیلمبرداری فیلم آتی خود است که قرار است در ISS انجام شود.

طبق گزارش‌ها، یونیورسال با این پروژه موافقت کرد، اگرچه فیلم هنوز در مراحل توسعه است. فیلم روی ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌شود و کروز قرار است برای ایفای نقش مردی که وظیفه نجات زمین را دارد، سوار موشکی شود و به سمت مدار پایین زمین حرکت کند. اگرچه داستان ممکن است نسبتا غیراصیل باشد، اما فیلم می‌تواند در طول فیلمبرداری خود چند رکورد را بشکند.

هنوز مشخص نیست که فیلم امروز از نظر جدول زمانی در کجا قرار دارد، اما کارگردان آن در مصاحبه‌ای گفت کروز نخستین غیرنظامی خواهد بود که یک پیاده‌روی فضایی در خارج از ایستگاه فضایی انجام می‌دهد.ایستگاه فضایی بین‌المللی در اوایل سال جاری از اولین خدمه فضانورد خصوصی خود استقبال کرد، جایی که چهار خدمه به عنوان بخشی از ماموریت Ax-۱ Axiom Space ۱۵ روز را در محیط ریزگرانشی زندگی و کار کردند. ناسا در حال برنامه‌ریزی برای دومین خدمه خصوصی برای سوار شدن به ایستگاه فضایی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ است و آژانس فضایی فراخوانی برای دو ماموریت فضانورد خصوصی دیگر به ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال کرد که می‌توانند به مدار پایین زمین پرواز کنند، با این حال، ناسا تصریح کرد هرگونه مفهوم ماموریتی که شامل پیاده روی فضایی توسط مأموریت فضانورد خصوصی باشد، پذیرفته نخواهد شد.

از سوی دیگر، خدمه کاملا خصوصی Polaris Dawn که قرار است در ماه دسامبر به فضا پرتاب شوند، شامل یک پیاده روی فضایی به عنوان بخشی از برنامه سفر هستند. مشخص نیست که آیا کروز زمان کافی برای شکست دادن خدمه پولاریس برای کسب عنوان اولین راهپیمایی فضایی غیرنظامی خواهد داشت یا خیر، زیرا خدمه قبلا برای سفر خود به فضا از ماه می‌تمرین کرده بودند.این بازیگر ۶۰ ساله همچنان باید کار کند تا بتواند به فضا برود و فقط به فیلم‌های اکشن، پرمعنا و خودپسند تکیه نکند، اما به طور جدی، پیاده‌روی فضایی شوخی نیست، و کروز بهتر است برای محیط ریزگرانش آماده باشد.
برچسب ها: تام کروز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها