به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۳۶۳۵۷۴

معرفی بهترین گوشی های ۵ G سامسونگ

معرفی بهترین گوشی های ۵ G سامسونگ
گروه فناوری: سامسونگ یکی از برند‌های محبوب فعال در زمینه تولید گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچم دار است که توانسته با تولید محصولات متنوع طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست آورد. این کمپانی گوشی‌های نسل جدید خود را با فناوری ۵ G روانه بازار کرده است که ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین‌های این کمپانی که به فناوری ۵ G مجهز شده اند، آشنا کنیم.

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold ۳
این گوشی جزء محصولات سامسونگ با نمایشگر تاشو است که یک نمایشگر ۶.۲ اینچی و یک نمایشگر ۷.۶ اینچی دارد. گلگسی زد فولد ۳ توانایی پشتیبانی از قلم S-Pen را دارد و با داشتن فناوری ۵G در دسته بهترین‌های سامسونگ قرار دارد. یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند. برای Z Fold ۳ یک تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ قرار داده شده که با یک رم ۱۲ گیگابایتی همراه شده است. دوربین‌های قاب پشتی گوشی یک مجموعه سه گانه با وضوح ۱۲ مگا پیکسلی هستند. این گوشی با مشخصات خوب خود توانسته در بین کاربران محبوبیت زیادی را به دست آورد.

گوشی سامسونگ گلگسی S ۲۲ Ultra
گلگسی S ۲۲ اولترا­ از پرچم داران مجهز به فناوری ۵G سامسونگ است که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و از همه نظر حرف اول را در بین نسخه‌های دیگر سامسونگ می‌زند. در قسمت سخت افزاری این گوشی ما شاهد تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ هستیم که با لیتوگرافی ۴ نانومتری خود توانسته نقش مؤثری در کاهش مصرف باتری داشته باشد. این گوشی از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی S۲۲ اولترا از نوع Dynamic AMOLED ۲X است که با تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل در اینچ می‌تواند تصاویری با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل را نمایش دهد. در قاب پشتی گوشی مجموعه‌ای از چهار دوربین با لنز ۱۰۸ مگا پیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی آن به یک لنز ۴۰ مگا پیکسلی مجهز شده است.

گوشی گلگسی Note ۲۰ Ultra
این گوشی ۵G سامسونگ دارای بزرگ‌ترین نمایشگر با اندازه ۶.۹ اینچ در میان دیگر محصولات سامسونگ است. صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل خود باعث شده تا گلگسی نوت ۲۰ جزء گوشی‌های گیمینگ سامسونگ قرار گیرد. این گوشی با تراشه اگزینوس ۹۹۰ پلاس روانه بازار شده که در دو نسخه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی موجود است. دوربین سه گانه این گوشی یک لنز اصلی ۱۰۸ پیکسلی دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی موردنیاز نوت ۲۰ اولترا را تأمین می‌کند.

گوشی Galaxy Z Flip ۳
قیمت گوشی سامسونگ گلگسی زد فلیپ ۳ با قابلیت ۵G در مقابل قابلیت‌هایی که به شما ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. این گوشی نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی دارد که قادر به نمایش تصاویر با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل است. سخت افزار قدرتمند این گوشی به واسطه تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کامل شده و می‌تواند تمام نیاز‌های شما را برآورده کند. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی Z Flip ۳ از شارژر سریع پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی گوشی دوربین‌های دوگانه با وضوح ۱۲ مگا پیکسل قرار گرفته اند.

گوشی Galaxy A ۷۳، ۵ G
گلگسی A ۷۳  سامسونگ خود را با فناوری ۵ G راهی بازار کرده است. این گوشی یک نمایشگر ۶.۷اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در قسمت سخت افزاری، A ۷۳ یک تراشه اسنپدراگون ۷۲۰ G دارد که با رم ۸ گیگابایتی همراه شده است. در قاب پشتی گوشی، دوربین‌های چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی قرار دارد. باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی موردنیاز این گوشی را تأمین می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ گلگسی A ۷۳، ۵ G با قابلیت‌های خوبی که دارد بسیار مناسب است و از میان رده‌های سامسونگ به حساب می‌آید.

گوشی سامسونگ Galaxy S ۲۱ Ultra
S۲۱ اولترا سامسونگ یکی از پرچم داران ۵G سامسونگ است که البته در میان گوشی‌های سامسونگ از قیمت بالایی در کشور ما برخوردار است. این گوشی در مرکز خود یک تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ دارد که در دو نسخه با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی راهی بازار شده است. این تراشه از پس پردازش داده‌های سنگین به خوبی برمی آید.
نمایشگر ۶.۸ اینچی S۲۱ اولترا می‌تواند تصاویری با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به شما نمایش دهد. دوربین سلفی گوشی با وضوح ۴۰ مگا پیکسل و دوربین‌های چهارگانه پشتی به شما اجازه گرفتن عکس‌هایی با بهترین کیفیت را می‌دهد.

گوشی سامسونگ Galaxy A ۵۲، ۵ G
این گوشی در دو نسخه پایه و ۵G راهی بازار شده است و از میان رده‌های خوب سامسونگ با فناوری ۵G به حساب می‌آید. اسنپدراگون ۷۵۰ در قلب این گوشی وظیفه پردازش داده‌ها را دارد. نمایشگر ۶.۵ اینچی گوشی توانایی تازه سازی تصاویر با نرخ ۱۲۰ هرتز را دارد. دوربین اصلی گوشی یک لنز ۶۴ مگا پیکسلی و دوربین سلفی آن با وضوح ۳۲ مگا پیکسل در دسترس است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به A۵۲ نیرو می‌دهد. گوشی A۵۲، ۵G از بهترین‌های سامسونگ است که شما می‌توانید آن را با قیمت مناسبی در ایران تهیه کنید.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها