به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۶۳۶۳۳
فده والورده:

در ال‌کلاسیکو قدرت‌مان را به بارسلونا نشان می‌دهیم

گروه ورزشی: فدریکو والورده معتقد است ال‌کلاسیکو بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از بارسلوناست و اثبات این نکته که برتر از آبی و اناری‌ها هستند.
در ال‌کلاسیکو قدرت‌مان را به بارسلونا نشان می‌دهیم
رئال مادرید پس از تساوی برابر شاختار در لیگ قهرمانان و قطعی کردن صعودش به دور بعد رقابت‌ها، خود را مهیای بازی یکشنبه برابر بارسلونا می کند. رئال در لالیگا به دلیل تفاضل کمتر نسبت به بارسا در رده دوم قرار دارد و به خصوص با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 بازی برگشت فصل قبل در برنابئو برابر بارسا قرار خواهد گرفت.

فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، در مصاحبه با شبکه مووی استار و در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«باانگیزه و مشتاق رویارویی برابر بارسا هستیم. نه تنها من که همه بازیکنان را هیجان زده می بینم. می خواهیم در این بازی قدرت‌مان را تحمیل و ثابت کنیم که هدف‌مان فتح لالیگاست. هرچند هنوز بازی‌های زیادی باقیمانده ولی از آنجایی که در رده دوم قرار داریم، این بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از بارسلوناست.»
والورده ادامه داد:«اگر ببریم، ضرب شست محکمی از لحاظ انگیزشی و غرور خواهد بود. باید فقط روی پیروزی تمرکز کنیم و این چیزی است که از ال‌کلاسیکو می خواهیم. باید برنده شویم و در کنار هواداران‌مان جشن بگیریم. می دانیم که آنها به خوبی تیم را حمایت خواهند کرد. خوب تمرین کرده ایم و آماده بازی هستیم.»


شکست 0-4 فصل گذشته در برنابئو:«هیچکس از شکست خوشش نمی آید به خصوص که در ال‌کلاسیکو باشد. شکست سنگینی هم بود ولی با آن کنار آمدیم، روحیه خودمان را نباختیم و هفته به هفته بهتر شدیم. در پایان فصل نیز قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را جشن گرفتیم.»
وضعیت کریم بنزما:«او با انگیزه است. من چند سال است که با کریم هم تیمی هستم و هر روز او را همینطور می بینم. او تمرکزش روی تداوم پیروزی، گلزنی و کسب عناوین است او کاپیتان ماست و بهترین توصیه ها را می کند. کریم از هر لحاظ برای ما بازیکن مهمی است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها