به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۶۳۶۳۴
از مسی تقدیر می‌کنیم

لاپورتا: خرید زمستانی داریم، مسی را در پاریس می‌بینم

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که در انتقالات زمستانی به فکر تقویت تیم است و گفت که در مراسم توپ طلا با لیونل مسی ملاقات خواهد کرد.
لاپورتا: خرید زمستانی داریم، مسی را در پاریس می‌بینم
بارسلونا با وجود 153 میلیون یورو هزینه برای خرید بازیکن در تابستان، حالا در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ اروپاست. بارسا چهارشنبه شب باید در نوکمپ اینتر را شکست می داد تا همچنان برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امیدوار می‌ماند اما بازی 3-3 مساوی شد. یک پیروزی از اینتر، بارسا را برای دومین سال متوالی از صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باز می دارد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، همچنان به ژاوی اعتماد دارد و وعده داد که تیم را در زمستان تقویت خواهند کرد:«ما در صدر لالیگا قرار داریم و اگر یکشنبه رئال را شکست بدهیم، فاصله با این تیم را به سه امتیاز افزایش خواهیم داد و امیدها به پروژه ای که شروع کرده ایم، بیشتر می شود. ما نگاهی رو به جلو داریم و معتقدم این تیم هنوز کار دارد. در تلاشیم تا در انتقالات زمستانی تیم را تقویت کنیم تا قدرتمندتر شود.»

این روزها شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بیشتر از همیشه شنیده می شود. لاپورتا در این رابطه گفت:«قطعا روز دوشنبه لیونل مسی را در پاریس و در مراسم توپ طلا ملاقات خواهم کرد. باشگاه بارسلونا برای تقدیر از او برنامه‌‌ای ویژه دارد و این برای‌مان مهم است، چون هنوز خیلی از هواداران بارسلونا همچنان پیراهن او را به تن می‌کنند. مسی بهترین بازیکن تاریخ بارسلوناست ولی درباره بازگشت او نمی‌توانم صحبت کنم، چون لئو بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها