به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۶۳۸۵۱

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی
گروه جامعه: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۷ مهر خبر داد. امیر معصومی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت، مسیر رفت و برگشت به صورت روان گزارش شده است.کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وضعیت جوی مساعد در محورهای شمالی افزود: برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان با بارش باران همراه است.

معصومی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز گفت: آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس با ترافیک سنگین همراه بوده و در آزادراه تهران – ساوه، محدوده نسیم شهر نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.وی افزود: محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز با ترافیک سنگین همراه است.

کارشناس مدیریت راه‌های کشور در ادامه گفت: عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران، از ۲۴ مهر تا ۲۷ مهر ۱۴۰۱ به صورت ۲۴ ساعته منجر به انسداد محور هراز شده است.معصومی افزود: به علت اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای، کیلومتر ۹۰ محور یاد شده مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
برچسب ها: جاده ترافیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها