به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۶۳۹۳۳

برزیل امیدوار شد: ریچارلیسون به جام جهانی می‌رسد؟

برزیل امیدوار شد: ریچارلیسون به جام جهانی می‌رسد؟
گروه ورزشی: تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
ریچارلیسون که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، در دقایق ابتدایی نیمه دوم دچار مصدومیت شدید شد و در دقیقه 53 از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به ایو بیسوما داد. 
این بازیکن برزیلی پس از پایان بازی در حالی که به سختی و لنگ لنگان در حال خروج از ورزشگاه بود، وقتی با پرسش خبرنگاران درباره شرایطش و میزان مصدومیتش روبرو شد شروع به گریه کرد. 
این اتفاق کادر فنی و هواداران تیم ملی برزیل را به شدت نگران کرد چون مشخص بود که این بازیکن از این موضوع نگران است که مصدومیتش به شکلی باشد که توانایی همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 برزیل را از دست بدهد. 

با این حال، ریچارلیسون دقایقی قبل پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن نوشت:« از همه شما به خاطر پیام‌هایی که برایم فرستادید سپاسگزارم. همه چیز به زودی درست خواهد شد.»
این پیام باعث شده که هواداران برزیلی تا حدی نسبت به شرایط این بازیکن امیدوار شوند اما باشگاه تاتنهام هنوز نتایج آزمایش‌های انجام شده و مدت زمان دقیق دوری او از میادین را اعلام نکرده است تا مشخص شود که آیا ریچارلیسون در زمان مناسب برای حضور در جام جهانی به میادین بازخواهد گشت یا خیر.
برچسب ها: تیم ملی برزیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها