به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۶۳۹۳۴

هشدار گواردیولا به هالند: روزهای بد هم می‌رسد!

هشدار گواردیولا به هالند: روزهای بد هم می‌رسد!
گروه ورزشی: منچسترسیتی امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول خواهد رفت. 
درخشش ارلینگ هالند پس از جدایی از بروسیا دورتموند و پیوستن به منچسترسیتی باعث شده است که بسیاری منتظر دیدن تقابل او و داروین نونیز باشند که او نیز در همین تابستان از بنفیکا به لیورپول پیوست. 
هالند تا به حال موفق شده 15 بار دروازه حریفان سیتی را در لیگ برتر باز کند و امیدوار است که بتواند این روند درخشان را در بازی برابر لیورپول و در آنفیلد نیز تکرار کند تا نشان دهد که فوق‌ستاره بی‌چون‌وچرای لیگ برتر است و هیچ بازیکنی توانایی رقابت با او را ندارد. 

در حالی که همه در روزهای اخیر تنها به تمجید و تحسین این ستاره نروژی مشغول بوده‌اند، گواردیولا معتقد است که او باید منتظر روزهای سخت و افت‌های مقطعی هم باشد. 
سرمربی منچسترسیتی در این‌باره گفت:«مطمئنا لحظات بد بسیاری در پیش هستند و او باید در آن لحظات به خودش بگوید، مشکلی نیست و حالا باید به فکر هدف بعدی باشم. ما از روحیه او واقعا شگفت‌زده شدیم. از توانایی‌های این بازیکن به خوبی خبر داشتیم اما او حالا باید یاد بگیرد در لحظات دشوار هم به درستی رفتار کند.»
گواردیولا با اشاره به توانایی ذهنی این بازیکن در زمین اظهار داشت:«او گاهی 20 دقیقه در جریان بازی نیست اما هرگز از بازی خارج نمی‌شود چون همیشه به روندی که در آن است باور دارد. وقتی شما توانایی و باور داشته باشید، شرایط همیشه آسان‌تر خواهد بود. هالند همیشه منتظر است و می‌خواهد گلزنی کند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها