به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۶۳۹۴۸

حامد لک با ۲ پنالتی صدر را از دست داد!

حامد لک با ۲ پنالتی صدر را از دست داد!
گروه ورزشی: حامد لک پس از دو سال حضور در پرسپولیس انگیزه خاصی داشت تا در لباس مس رفسنجان مقابل سرخ‌پوشان بدرخشد و تیمش را در رسیدن به امتیاز در ورزشگاه آزادی کمک کند، اما اعلام یک ضربه پنالتی در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه کاری کرد تا او به هدفی که داشت، دست پیدا نکند.
این دروازه‌بان علی‌رغم اینکه در لحظات آغازین دیدار با پرسپولیس یک شوت خطرناک سروش رفیعی را دفع کرد و در جریان مسابقه هم خروج‌های موفقی برای دفع توپ داشت، در کلین‌شیت مقابل تیم سابق خود بدشانس بود و بازهم با یک ضربه پنالتی دروازه‌اش را باز شده دید.
حامد لک که قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در ۸ مسابقه لیگ برتر ۵ کلین‌شیت کرده و در یک دیدار برابر نساجی مازندران هم از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده بود، مقابل پرسپولیس هم چنین شرایطی را تجربه کرد و یک پنالتی اجازه نداد او بدون گل خورده این مسابقه را تمام کند و به خواسته‌اش برسد.
دروازه‌بان مس رفسنجان که اعلام دو پنالتی در این فصل مقابل نساجی و پرسپولیس اجازه نداده آمار کلین‌شیت‌هایش به عدد ۷ برسد و صدرنشین جدول گلرهای لیگ برتر باشد، در سه تقابل قبلی با پرسپولیس که در ماشین‌سازی حضور داشت نیز ۳ بار مقابل ضربات پنالتی این تیم قرار گرفت که البته دو پنالتی را مهار کرده بود ولی همراه با مس نتوانست به این مهم برسد.


برچسب ها: حامد لک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها