کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو‌های تسلا اضافه شد

24 مهر 1401 ساعت 18:11


گروه اقتصادی:تسلا یک سیستم هشدار خطر جدید را در داخل خودروی خود وضع کرده است.شرکت تسلا با مالکیت ایلان ماسک موافقت کرده است که با شرکت Emergency Safety Solutions برای ادغام فناوری اختصاصی Risk Enhanced Location Protocol (HELP) این شرکت همکاری کند.
 

تام متزگر، مدیر عامل شرکت Emergency Safety Solution می‌گوید که این فناوری را ابتدا در آمریکای شمالی از طریق یک به‌روزرسانی در نرم‌افزار OTA در مدل‌های تسلا به کار خواهد گرفت.او افزود: تسلا برای اولین بار در وسایل نقلیه سواری پیشگام نوآوری است و با به کارگیری فناوری HELP برای میلیون‌ها وسیله نقلیه بالقوه گامی مهم را برای غلبه بر مشکل سلامت معلولین هنگام تصادف و نیز مشکل برخورد با خودرو‌های ضعیف بر می‌دارد.

این اولین کاربرد فناوری HELP در خودرو‌های سواری خواهد بود و انتظار می‌رود به طیف وسیعی از وسایل نقلیه تسلا اضافه شود. این فناوری تصادفات خودرو را به لطف ویژگی ارتباط اضطراری هوشمند، برای وسایل نقلیه ساکن و آسیب دیده از بین می‌برد.این راه حل منطبق با مقررات، با تقلید از هوش داخل هواپیما وسیله نقلیه شما را بیشتر نمایان می‌کند. ویژگی‌های این فناوری هشدار پیشرفته‌ای را در مورد ترافیک روبرو ارائه می‌کنند که به رانندگان فرصت بیشتری را برای کنترل خودرو می‌دهد.


کد مطلب: 363978

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/363978/هشدار-خطر-سیستم-جدیدی-خودرو-های-تسلا-اضافه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir