به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۶۴۰۲۲

روایت طلاق یک زن از وفادارترین مرد جهان

روایت طلاق یک زن از وفادارترین مرد جهان
گروه ورزشی: وقتی ۱۷ سال پیش، فرانچسکو توتی، فوتبالیست سابق تیم ملی ایتالیا و یک مجری زن مشهور به نام ایلاری بلاسی در مراسمی جادویی در یک قصر سلطنتی رومی باستان با هم ازدواج کردند، ازدواجشان شبیه این بود که عقد این دو را در آسمان ها بسته اند. اما نزدیک به دو دهه بعد و پس از اینکه صاحب سه فرزند شدند، داستان افسانه ای این دو با جدایی شان به پایان رسیده و طلاق تلخ این دو آغاز شد. از زمان اعلام جدایی شان در ماه جولای که در ابتدا دوستانه به نظر می رسید، شرایط به سرعت بد شد بعد از آنکه فرانچسکو توتی مدعی شد همسرش به او خیانت کرده و همین موضوع باعث پایان ازدواجشان شده است.
 
شایعات بسیاری در مورد ادعای خیانت همسر توتی وجود دارد، در شرایطی که توتی اخیراً مدعی شده که کیف های دستی گرانقیمت ایلاری با به گروگان گرفته زیرا ایلاری نیز ساعت های گرانقیمت رولکس او را با خود برده است. توتی ۴۶ ساله ستاره افسانه ای سابق باشگاه آ اس رم برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ با بلاسی ۴۱ ساله آشنا شد و سه سال بعد در مراسمی در یک قصر باستانی رومی با او ازدواج کرد. مراسم عروسی توتی و بلاسی چنان برای طرفداران این ستاره ایتالیایی خوشایند بود که این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ملی ایتالیا پخش شد.
 
در طی سال ها، این زوج سلبریتی صاحب سه فرزند به نام های کریستین، شانل و ایزابل شدند که جمعشان از یک خانواده بی نقص و کامل خبر می داد. این زوج بارها تصاویری از خود در حال خوشگذرانی، اسکی کردن و قایق سواری در تعطیلات را منتشر کردند و به نظر می رسید که زندگی رویایی دارند. حتی ایلاری و سه فرزندشان در آخرین مسابقه رسمی توتی برای آ اس رم در سال ۲۰۱۷ در ورزشگاه حضور یافتند و شاهد خداحافظی پدر خانواده بودند. در پایان این بازی، ایلاری، کریستین، شانل و ایزابل در داخل زمین به توتی پیوسته و در حالی که همگی به احساسات طرفداران حاضر در ورزشگاه خانگی رم پاسخ می دادند، یکدیگر را در آغوش کشیدند.

و همین سپتامبر گذشته بود که ایلاری تصویری از سفر این زوج به دیزنی لند پاریس با دختر کوچکشان را در اینستاگرام منتشر کرد. ایلاری در شرح این تصویر نوشته بود: «فانتزی سن و سال نمی شناسد و رویاها ابدی هستند». اما به گفته فرانچسکو توتی، این تصویر خانوادگی شاد آنطور که به نظر می رسید نبود و او در مصاحبه ای که ماه گذشته داشت، مدعی شد که همسرش در دوران افسردگی اش بعد از بازنشستگی از فوتبال از او حمایت نکرده است. در مصاحبه با روزنامه مارکا، توتی تایید کرد که او با دوری از زمین فوتبال مشکل داشته و در ماه اکتبر ۲۰۲۰ نیز پدرش را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده است. در این دوران سخت، او حس می کرده که همسرش با او همراهی نکرده است.

توتی در این باره می گوید: «من دوران سختی را پشت سر گذاشتم، اول به این خاطر که دست از فوتبال بازی کردن کشیدم و دوم اینکه پدرم به خاطر کووید درگذشت. همچنین به مدت ۱۵ روز به شدت به کووید مبتلا شده بودم. اما همسرم، زمانی که بیش از هر زمان دیگری به او نیاز داشتم، پیشم نبود». در همین مصاحبه، فرانچسکو توتی به شایعات در مورد خیانت کردن به ایلاری و اینکه این موضوع باعث جدایی از همسرش شده اشاره کرد و مدعی شد که نه او بلکه این ایلاری بوده که سال گذشته مرتکب خیانت شده است: «این واقعیت ندارد که من اول خیانت کردم. گفتم که قرار نیست در این مورد صحبت کنم و صحبت هم نکردم. اما شایعات بسیاری در هفته های اخیر شنیده ام. حتی برخی از این شایعات باعث آزار فرزندانم شده اند».

کاپیتان سابق تیم فوتبال رُم افزوده است که در همان روزهایی که همراه با همسرش در سپتامبر ۲۰۲۱ عکس های شاد خانوادگی شان در دیزنی لند منتشر شد، وی شایعاتی در مورد اینکه همسرش با کسی رابطه دارد شنیده و بعد از چک کردن تلفن همراه همسرش، مدارک خیانت او را پیدا کرده است. ایلاری تاکنون به اتهامات خیانت به فرانچسکو توتی واکنش نشان نداده است اما بر اساس مطلبی از روزنامه کوریرا دلا اسپور، ظاهراً ایلاری به دوستانش چنین گفته است: «من چیزهایی کشف کردم که می توانست زندگی ۵۰ خانواده را نابود کند» که نشان می دهد همسر توتی نیز داستان خاص خود را برای روایت دارد، داستانی که ممکن است روزی علنی شود.

فرانچسکو مدعی است که پس از پی بردن به خیانت همسرش، بار دیگر افسرده شده که به کمک دوست دختر جدیدش، نائومی بوچی توانسته آن را پشت سر بگذارد. رابطه عاشقانه فرانچسکو توتی با این دختر ۳۴ ساله که مالک یک گلفروشی است در اوایل ماه جاری تایید شد. اگر چه توتی و همسر سابقش در مورد طلاقشان صحبت زیادی نکرده اند اما گزارش ها مدعی هستند که ایلاری بیش از ۳۲,۰۰۰ پوند در زمینه هزینه های زندگی و نفقه از توتی طلبکار است و بسیاری از طرفداران بر این باورند که طلاق این دو به دادگاه کشیده خواهد شد، جایی که ایلاری داستان خود را روایت خواهد کرد.

توتی در مصاحبه به کوریره دلا اسپور گفته است: «چکار باید می کردم؟ کیف ها را قایم کردم، به این امید که مال مرا پس بدهد». روزنامه تایمز نیز مدعی شده است که توتی کلکسیون کفش های همسرش به قیمت ۳,۵۰۰ پوند را نیز نزد خود نگه داشته است. وی همسر سابقش را متهم کرده که به کمک پدرش ساعت های رولکس گرانقیمت او را با خود برده است.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها