به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۳۶۴۱۸۷

بدترین خرید تاریخ: ستاره رئال باز هم در حسرت!

بدترین خرید تاریخ: ستاره رئال باز هم در حسرت!
گروه ورزشی: تردیدی وجود ندارد که حالا می توان لقب بدترین خرید تاریخ رئال مادرید و حتی شاید فوتبال را با قطعیت به ادن هازارد اختصاص داد. در سال تابستان 2019 بود که این ستاره خلاق با قیمت مجموعا 140 میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد و گران ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب گرفت. هواداران لوس بلانکوس تصور می کردند یک سال بعد از جدایی کریستیانو رونالدو یک ستاره بزرگ دیگر راهی برنابئو شده، اما بعد از گذشته حدود سه سال و نیم، حتی یک خاطره خوب نیز از ادن هازارد در ذهن هواداران رئال مادرید نمانده است.

دیروز این تیم در خانه خود با نتیجه 1-3 از سد بارسلونا گذشت و ستاره بلژیکی باز هم فرصتی برای حضور در میدان نداشت. در طول این مدت هشت ال کلاسیکوی رسمی برگزار شده و ادن هازارد حتی یک دقیقه نیز در ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا بازی نکرده است که این آماری غیرقابل باور برای گران ترین خرید تاریخ باشگاه محسوب می شود. 
ادن هازارد در دیدار رئال مادرید مقابل شاختار در ترکیب تیمش قرار گرفت، اما نتوانست رضایت کارلو آنچلوتی را جلب کند و در نهایت سرمربی ایتالیایی تمایلی به استفاده از او در ال کلاسیکو نشان نداد. در اوایل فصل اخباری در مورد احتمال حضور ادن هازارد در فصل جاری در پست مهاجم نوک مطرح شد، اما او هیچ جایی در تفکرات سرمربیان رئال مادرید در سال های گذشته نداشته و البته به نظر می رسد فعلا نیز این باشگاه مجبور به پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن و حفظ او تا پایان قراردادش است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها