به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۶۴۳۷۵

ارلینگ هالند و یک مورد عجیب: ناکامی تا کِی؟

ارلینگ هالند و یک مورد عجیب: ناکامی تا کِی؟
گروه ورزشی: منچسترسیتی این هفته و در دیداری حساس و تماشایی با تک گل محمد صلاح مغلوب لیورپول شده و اولین شکست فصل جدید خود را متحمل شد. البته شاگردان پپ گواردیولا در طول 90 دقیقه فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند، اما در مجموع مرسی سایدی ها نمایش بهتری داشته و به این سه امتیاز حساس دست یافتند. اما ارلینگ هالند، مهاجم جدید و نروژی منچسترسیتی، در طول 90 دقیقه در مقابل مدافعان لیورپول ناکام مانده و نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

اما آمار موید آن است که این چهارمین تقابل ارلینگ هالند در سال های اخیر با لیورپول بوده که فقط با یک گل زده و با چهار شکست متوالی به اتمام رسیده است. پیش از انتقال به دورتموند و در ادامه منچسترسیتی، ارلینگ هالند در سال 2019 با لباس سالزبورگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت. تیم یورگن کلوپ در دور رفت و در اتریش با دو گل به برتری رسید و در بازی برگشت در آنفیلد نیز لیورپول 3-4 پیروز شد و البته ارلینگ هالند یک بار توانست برابر این تیم گلزنی کند.
پیش از شروع فصل و در سوپرجام انگلیس بود که ارلینگ هالند اولین بازی رسمی خود با لباس منچسترسیتی را برابر لیورپول انجام داده و آنجا نیز در گلزنی ناکام ماند. از زمان انتقال به لیگ برتر در فصل تابستان، ارلینگ هالند فقط در دو بازی در گلزنی و یا ارسال پاس گل ناکام بوده که هر دو نیز برابر لیورپول بوده است. این ستاره جوان و نروژی امیدوار است تا پیش از اتمام همین فصل، این آنتی رکورد بد را از کارنامه خود پاک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها