به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۶۴۷۹۳

علم‌الهدی: یک دختر فریب‌‎‌خورده آبروی نظام را در مقابل چشم همه دنیا بُرد!

گروه سیاسی: امام جمعه مشهد می‌گوید: یک دختر فریب‎خورده (الناز رکابی) آبروی نظام را برد، وزیر ورزش چرا با این خانم دیدار کرد؟
علم‌الهدی: یک دختر فریب‌‎‌خورده آبروی نظام را در مقابل چشم همه دنیا بُرد!
بر اساس گزارش حوزه نیوز سید احمد علم‌ الهدی، در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور آحاد مردم مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به مسئله اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: در حوادث ناهنجاری که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور ما ایجاد شد، خوشبختانه بازهم توطئه دشمن با شکست مواجه شد و در این فتنه هم مثل سایر فتنه‌ها، دشمن جز بدبختی و ناکامی نصیبی نبرد. وی افزود: بااین‌حال، پس از این اغتشاشات با عنوان عوارض پسافتنه دچار مشکلاتی هستیم؛ از جمله اینکه دشمن به خاطر عملیات روانی و هجمه سنگین رسانه‌ای مبتنی بر بی‌بصیرتی برخی خواص و مسئولین، توانسته به اهداف خود نزدیک شود و امروزه شاهد هستیم که آن دسته از افرادی که دانسته یا ندانسته پیاده‌نظام دشمن شدند و به‌عنوان معترض یا مخرب در خیابان آشوب کردند، به دو دسته معترض و مخرب تقسیم می‌شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه تقسیم آشوبگران به معترض و مخرب توطئه دشمن است، خاطرنشان کرد: اگر کسی در این کشور به موضوعی اعتراض دارد، حق او در قانون دیده شده و فرد معترض برای بیان انتقاد و اعتراض خود می‌تواند از بسترهای مجاز استفاده کند اما در این شرایط هرگز مجاز نیست که معترض برای پیگیری اعتراض خود به صف آمریکا بپیوندد. علاوه بر این، این معترضان هم به حجابی اعتراض داشتند که ارزش دین و ارزش قرآن است و لذا این تقسیم‌بندی به‌وسیله هر مسئولی هم که صورت بگیرد، اشتباه است.
وی ادامه داد: همه کسانی که در عرصه آشوب‎ها وارد میدان شدند و به خیابان آمدند، ستون پنجم دشمن بودند، دست‌به‌دست جاسوسان آمریکایی داده‌اند و دانسته یا ندانسته برای تحقق اهداف دشمن در این کشور تلاش کرده‌اند. عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اخیراً شاهد بودیم که یک دختر فریب‎خورده که در اجرای مراسم سنگ‌نوردی روسری برداشته، کشف حجاب کرده و در پیش چشم همه مردم دنیا آبروی نظام را برده است، به کشور بازگشته و با آقای وزیر ورزش و جوانان دیدار کرده است. در این باره اساساً فرض کنیم که ملاحظات سیاسی درست باشد و بهتر باشد که این خانم طرد نشود و به نظام برگردد اما نکته اینجاست که چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او بازهم بدون حجاب، تنها به یک کلاه اکتفا کرده است؟ وی تأکید کرد: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات هم‌زمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند. چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟ دولتی که متدینین به آن رأی دادند و رئیس آن نایب‌رئیس دوم مجمع فقهای مجلس خبرگان رهبری است. این عکس انداختن‌ها نشانه بی‌محلی به بانوان محجبه قهرمانی است که سوغات حضور آنان در مسابقات بین‌المللی، فرهنگ عفاف و حجاب بوده است.
علم‌الهدی گفت: متأسفانه امروزه برخی از مسئولان ما تحت تأثیر عملیات روانی دشمن، خود را مقصر می‌دانند؛ در حالی‌که این آشوبگران همان کسانی بودند که جنایت کردند، دست‌به‌دست آمریکا دادند، اردوی پیاده‌نظام آمریکا و دشمن را در این کشور برپا کردند و علیه نظام به میدان آمدند. در عرصه اغتشاشات یک عده نوجوان آمدند. در اینجا همه هم‎نظر هستند که آقاپسر ۱۳، ۱۴ یا ۱۷ ساله‌ای که در این اغتشاشات شرکت کرده، به خاطر ناآگاهی به میدان آمده است اما متأسفانه در این شرایط، برخی افراد این موضوع را به نظام، فرهنگ کشور و اقتدار ملت نسبت می‌دهند و می‌گویند تقصیر انقلاب است که این نوجوانان ناآگاه هستند. بنده هفته گذشته عرض کردم که آقایی از مسئولان امنیتی گفته بود حتی یک نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در بازداشتگاه، مُهر طلب نکرده تا نماز اقامه کند و در پاسخ به این مسئله، آقایی در فضای مجازی به من توهین کرد و گفت تقصیر شماست که این نوجوانان نمازخوان نیستند. البته که مقصود شخص بنده نیستم بلکه نوع ما و مسئولان نظام است.
امام‌ جمعه مشهد اظهار کرد: شما چرا بخش خالی لیوان را می‌بینید؟ نظام مقصر نمازخوان نبودن این افراد است اما خیل عظیم جوانانی که هنوز به دنبال شهادت هستند و از جبهه‌های دفاع از حرم و امنیت گرفته تا عرصه‌های علمی و پژوهشی مجاهدانه خدمت می‌کنند، ثمره تربیت انقلاب نیستند؟ چطور شد زنی که روسری از سر برمی‌دارد به خاطر فرهنگ نظام است اما انبوه جمعیت بانوان عفیفه‌ای که در دفاع از انقلاب تجمع می‌کنند، محصول تربیت انقلاب نیستند؟ وی افزود: تویی که دست‌به‌کار هستی، تویی که وبلاگ نویسی هستی. تویی که می‌توانی در فضای مجازی وارد شوی، تو وارد این فضا بشو و آن را فتح کن. جهاد تبیین بر تو واجب است. جهاد تبیین تو این است که وارد این فضا بشوی، در مقابل این خرافات بایستی و پاسخ بدهی و نظرات و عقاید خود را بیان کنی زیرا اگر جوانان تحصیل‌کرده و متدین ما، اگر خانواده‌های باایمان ما، وارد این فضا بشوند، در فضای مجازی فعالیت داشته باشند و ترویج دین کنند. فضای مجازی فتح می‌شود.
وی ادامه داد: کشوری که آبادانش در محاصره و خرمشهرش در تصرف دشمن بود، بازهم تسلیم نشد و این مردم با قدرت ایمان خود به میدان آمدند و به بحران‌ها پایان دادند. حالا امروزه ما قدرت اول منطقه هستیم اما فضای مجازی در دست دشمن است. حالا ما نمی‌توانیم در اجرای حکم جهاد تبیینی که رهبری اعلام کردند، بسیج شویم و فضای مجازی را آزاد کنیم؟ مدام منتظر مسئولان باشیم که قانون آن به مجلس برود اما دو نماینده بی‌تقوا مانع از تصویب آن شوند و جریانی علیه دولت به راه بیندازند و القا کنند که نظام به دنبال نقض آزادی است. این نابسامانی‌ها با بصیرت حل‌وفصل می‌شود و ان شاءالله به همت شما عزیزان و اجرای جهاد تبیین، در آینده نزدیک شاهد این خواهیم بود که دشمن استکباری ما در این فضا هم شکست‌خورده و رسوا شود.
برچسب ها: امام جمعه مشهد

ابوموسی اشعری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۸:۳۲
ایشان گفته «اما فضای مجازی در دست دشمن است».
بنده سوادم قد نمی دهد که بدانم صدا و سیما این سازمان عرض و طویل با آن همه کانال ها و شبکه های متعدد که شش دانگ آن در اختیار خودشان است جزو فضای مجازی محسوب میشود یا خیر. شبکه های لعنتی واتساپ و اینستاگرام هم که موی دماغ دلسوزان نظام بودند درشان تخته شده. آیا باز هم درست است کسی بگوید فضای مجازی در دست دشمن است؟ (401422)
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۲۱:۳۸
92 هزار میلیارد تومان که اختلاس شد آبرو بر نبود؟ یا فقط موسر آبرو بره؟ (401443)
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۰۰:۵۳
دیگه صغری کبری نچینید. تمام اسلام و آرمان انقلابی و و کارگزار ان زیر سوال رفتن و حرمتی نمونده. همه رو شماها بی حرمت کردین (401465)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها