به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۶۴۸۴۶

آنجلینا جولی در نقش ماریا کالاس ظاهر می‌شود

آنجلینا جولی در نقش ماریا کالاس ظاهر می‌شود
گروه فرهنگی:آنجلینا جولی در فیلمی به کارگردانی پابلو لارین فیلمساز شیلیایی در نقش ماریا کالاس ظاهر می شود. آنجلینا جولی ستاره آمریکایی برنده جایزه اسکار قرار است نقش ماریا کالاس خواننده مشهور اپرا را در فیلم جدید پابلو لارین فیلمساز شیلیایی بازی کند.

درام «ماریا» داستان پرغوغا، زیبا و تراژیک زندگی بزرگترین خواننده اپرای جهان را در واپسین روزهای زندگی اش در پاریس در دهه ۷۰ میلادی به تصویر می کشد. فیلمنامه این فیلم را استیون نایت خالق «پیکی بلایندرز» که آخرین بار با لارین در فیلم «اسپنسر» همکاری داشت، نوشته است.آنجلینا جولی در بیانیه ای در این باره گفت: من وظیفه ام را نسبت به زندگی و میراث ماریا کالاس بسیار جدی می گیرم و برای مقابله با این چالش تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

جولی همچنین تاکید کرد: پابلو لارین کارگردانی است که مدتهای زیادی او را ستایش می کردم. اینکه من اجازه دارم با همراهی لارین و با فیلمنامه ای از استیون نایت از زندگی ماریا بیشتر صحبت کنم، یک رویا است.پابلو لارین به کریستن استوارت در فیلم «اسپنسر» کمک کرد تا برای اولین بار نامزد جایزه اسکار شود. او همینطور ناتالی پورتمن را نیز در فیلم «جکی» به نامزدی اسکار هدایت کرد.

پابلو لارین درباره این فیلم و این همکاری گفت: به دست آوردن فرصتی برای ترکیب دوتا از عمیق ترین و شخصی ترین علایقم یعنی سینما و اپرا آرزویی بود که مدت ها در سر داشتم. انجام این کار با آنجلینا (جولی) هنرمندی فوق‌العاده شجاع و کنجکاو، یک فرصت شگفت‌انگیز و یک هدیه واقعی است.کالاس خواننده سوپرانوی یونانی تبار آمریکایی بود که لئونارد برنشتاین از او به عنوان «انجیل اپرا» یاد می کرد. کالاس نه تنها برای صدایش، بلکه برای خبرهای مربوط به روابط شخصی اش از جمله با ارسطو اوناسیس شناخته می شد. کالاس در سن ۵۳ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.فرانکو زفیرلی کارگردان ایتالیایی در سال ۲۰۰۲ فیلمی درباره کالاس با نام «کالاس برای همیشه» ساخته بود.
برچسب ها: آنجلینا جولی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها