کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تن‌هاخ کوتاه نمی‌آید: رونالدو را نمی‌فروشم!

30 مهر 1401 ساعت 11:01


گروه ورزشی: منچستریونایتد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی خواهد رفت اما رونالدو در فهرست شیاطین سرخ برای این دیدار جایی ندارد. 
حواشی ایجاد شده پس از ترک نیمکت و رفتن این بازیکن پرتغالی به سمت رختکن در جریان بازی برابر تاتنهام که با پیروزی یونایتد به پایان رسید باعث شد که رونالدو از فهرست این تیم برای بازی حساس با چلسی خط بخورد و فعلا به تنهایی تمرین کند. 
علاوه بر این تنبیه که از سوی مدیران این باشگاه در نظر گرفته شد، این مربی هلندی نیز به صورت جداگانه جریمه مالی یک میلیون پوندی برای او در نظر گرفت تا نشان داده باشد که به شدت از این رفتار او عصبانی شده است. 
با این حال و با وجود گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جدایی احتمالی این ستاره یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سرمربی این تیم بار دیگر تاکید کرد که روی بازیکنش حساب می‌کند. 

او در نشست خبری پیش از بازی برابر چلسی گفت:« من روی او حساب می‌کنم. فکر می‌کنم رونالدو می‌خواهد در این تیم بماند و من هم نظرم همین است که او در ادامه فصل با ما خواهد بود و قصد فروش او را ندارم. اول باید با او صحبت کنم و تصمیم ندارم او را بیشتر از زمانی که نیاز است از فهرست بیرون بگذارم.»
تن‌هاخ با اعلام این که رونالدو بیشتر از روز دوشنبه از تیم دور نخواهد بود اظهار داشت:« من اینطور فکر نمی‌کنم، نه. هدفم انجام چنین کاری نیست. من گفتم که نمی‌خواهم جای خالی او در تیم معلوم باشد و دوست دارم در کنار بازیکنان حضور داشته باشد. دوست دارم او در هر بازی مشارکت داشته باشد چون تاثیرگذار است.»


کد مطلب: 364885

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/364885/تن-هاخ-کوتاه-نمی-آید-رونالدو-نمی-فروشم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir