کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«مهمونی» ایرج طهماسب ادامه دارد؟

1 آبان 1401 ساعت 10:30


گروه فرهنگی: اواسط مهرماه آخرین قسمت مهمونی ایرج طهماسب و عروسک‌هایش در نمایش خانگی منتشر شد و عوامل این مجموعه با مخاطبان خداحافظی کردند.مهمونی با داشتن کلی عروسک شیرین و بامزه می‌توانست تا چند ماه دیگر ادامه پیدا کند. از این رو برخی مخاطبان پایان یافتن این مجموعه در قسمت سی‌ام را یک خداحافظی زودهنگام تلقی کردند. اما بر اساس شنیده‌ها، تولید فصل دوم مهمونی به زودی آغاز می‌شود.
اگرچه در قسمت آخر همه عروسک‌ها خداحافظی کردند، ولی از صحبت‌های‌شان می‌شد فهمید که تمایلی به رفتن ندارند.

کلاه قرمزی عروسک قدیمی ایرج طهماسب سال ۱۳۷۱ متولد شد و تا سال ۱۳۹۷ به مدت ۲۶ سال در برنامه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد. با این حساب بعید است که طهماسب بخواهد به این زودی با عروسک‌های جدیدش همچون بچه، پشه، شاباش، قیمه، کته خانم، مگسی و ... خداحافظی کند. پس از پخش آخرین قسمت، بسیاری از مخاطبان با گذاشتن کامنت ناراحتی خودشان را از اتمام این مجموعه اظهار کردند. یکی از کاربران نوشت: از مادر نزاییده مهمونی تموم شه تروووخدااا دوباره بسازینش. مخاطب دیگری هم نوشت: خدایاااااا منی که عاشق بچم،چه کنم بدون او؟

عروسک بچه همان کلاه‌قرمزی نسل دیروز است که لباسی امروزی بر تن کرده است. او شیطنت‌های کلاه قرمزی را در کلام و رفتارش دارد؛ ولی در مقایسه با آن عروسک همچون کودکان نسل جدید جسارت و هوش بالاتری دارد. بچه خیلی سریع در دل مخاطبان جا باز کرد و به یکی از شخصیت‌های محوری مجموعه بدل شد.در قسمت پایانی فصل اول با یک بچه متحول شده مواجه بودیم. بچه‌ای که در برابر اصرارهای ایرج طهماسب حاضر به خداحافظی نشد و گفت: من سلام نکردم که حالا بخوام خداحافظی کنم. او که مهربان‌تر و فداکارتر از همیشه به نظر می‌رسید، دوست نداشت خداحافظی کند؛ ولی از طرفی دلش برای اخراجی‌های سالن عروسی می‌سوخت. به همین خاطر بود که از ایرج طهماسب گفت: منو بنداز بیرون؛ ولی اونا رو بیرون ننداز.

پشه گیاهخوار شد و نیشش را تعطیل کرد
بچه در قسمت آخر وجوه دیگری از شخصیتش را نشان داد. او در قالب یک انسان خیر و نیکوکار به دیگران کمک می‌کرد و تلفنی کارشان راه می‌انداخت. همچنین در آخرین سکانس اعتراف کرد که عاشق دختر گلفروش شده و با او روابط پنهانی دارد. پشه یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مجموعه هم گفت گیاهخوار شده و نیشش را تعطیل کرده است. این ویژگی‌ها خبر از احتمال تداوم مهمونی می‌دهند. طهماسب در فصل بعدی می‌تواند این ریزه‌کاری‌ها را گسترش دهد و یک بچه جدید و تر و تازه را تحویل مخاطب بدهد.

مهمونی مجموعه ای عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی، کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی محصول سال ۱۴۰۰ است.سریال مهمونی برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک‌ها، میزبان چهره های آشنای عرصه هنر و ورزش هستند.


کد مطلب: 365097

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/365097/مهمونی-ایرج-طهماسب-ادامه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir