به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۶۵۰۹۸

چندروش ساده برای‌مقابله باخطای‌عجیب در آیفون‌

چندروش ساده برای‌مقابله باخطای‌عجیب در آیفون‌
گروه فناوری: اگر چراغ قوه آیفون شما دائماً به طور تصادفی روشن می‌شود، چندین راه وجود دارد که می‌توانید از آن جلوگیری کنید. چراغ قوه از زمانی که در سال ۲۰۱۳ با iOS 7 راه‌اندازی شد، یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون بوده است.

این ابزار بدون شک می‌تواند برای انواع سناریوهای روزمره مفید باشد. با این حال، هنگامی که به طور تصادفی فعال می‌شود، می‌تواند عواقبی را هم در پی داشته باشد.برای شروع، می‌تواند باتری گوشی شما را از بین ببرد. در واقع، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که عمر باتری آنها را تا ۵۰ درصد کاهش داده است.همچنین زمانی که چراغ قوه آیفون شما در مکان‌های عمومی روشن است و شما از آن بی‌اطلاع هستید، می‌تواند خجالت‌آور باشد.

برای ایجاد تغییر و جلوگیری از رخداد این اتفاق، تنظیمات حساسیت را تغییر دهید. اغلب اوقات، چراغ قوه به این دلیل روشن می‌شود که آیفون افراد «بیش از حد حساس» است و بسیاری از مردم نمی‌دانند که واقعا می‌توانند حساسیت دستگاه خود را تغییر دهند.فقط کافی است به ایجا بروید: Settings > Accessibility > Touch > Haptic touch > slow
این تنظیم روشن شدن تصادفی چراغ قوه را سخت‌تر می‌کند، زیرا دکمه باید برای مدت طولانی‌تری پایین نگه داشته شود.

برای بیدار شدن ضربه بزنید
یکی دیگر از تنظیماتی که می توانید برای جلوگیری از خاموش شدن چراغ قوه گوشی خود تغییر دهید، «برای بیدار شدن ضربه بزنید».با غیرفعال کردن این ویژگی، با لمس آن صفحه نمایش شما به طور خودکار روشن نمی‌شود.
برای انجام این کار، به Settings > Accessibility > Touch > Tap to Wake را خاموش کنید.

برداشتن برای بیدار شدن
به طور مشابه، می‌توانید ویژگی Raise to wake را از تنظیمات خود غیرفعال کنید. غیرفعال کردن این ابزار از روشن شدن صفحه هنگام بالا بردن گوشی جلوگیری می‌کند.کافی است به Settings > Display and Brightness > toggle off 'Raise to wake بروید و آن را خاموش کنید.
برچسب ها: آیفون‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها