به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۶۵۱۲۱

عصبانیت روزنامه دولت از تجمع برلین

عصبانیت روزنامه دولت از تجمع برلین
گروه سیاسی: روزنامه ایران نوشت: اردوکشی ضدانقلاب و برانداز و اپوزیسیون حتی نتوانست جمعیتی را دور خود جمع کند که این جمعیت بتواند میدان اصلی برگزاری تجمع را پر کند.
در حالی که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از ایرانیان حاضر در تجمع برلین، جمعیت قابل توجهی را نشان می‌دهد اما روزنامه دولتی ایران معتقد است جمعیت معترضان حتی میدان اصلی برگزاری تجمع را پر نکرد! نویسنده این گزارش در بخشی دیگر مدعی شد تروریست‌ها و اروپایی‌ها پول دریافت کرده بودند که در این تجمع شرکت کنند.
به گزارش ایران، برنامه‌ریزی‌های گسترده و هزینه‌کردهای کلان برای برپایی یک نمایش ضدایرانی در برلین، به یک شکست تمام‌عیار بدل شد...اردوکشی ضدانقلاب و برانداز و اپوزیسیون حتی نتوانست جمعیتی را دور خود جمع کند که این جمعیت بتواند میدان اصلی برگزاری تجمع را پر کند.
 در کنار این، نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که بسیاری از حاضران در این تجمع را کسانی تشکیل می‌دادند که پرونده پناهندگی خود را با استفاده از کیس‌های امنیتی کسب کرده بودند. پناهندگان تروریست، یعنی کسانی که به‌دلیل همکاری با سازمان منافقین یا سایر گروهک‌های ضدانقلاب محکوم شده و با در دست داشتن مدارک به اروپا فرار کرده بودند، بخش دیگری از جمعیت حاضر در این تجمع را تشکیل می‌دادند... البته به این جمعیت، باید اروپاییانی را هم اضافه کرد که یا به‌دلیل دریافت مبالغی از سوی سازمان منافقین یا به‌دلیل قرارگرفتن تحت تأثیر تبلیغات فراگیر ضدایرانی رسانه‌های غربی و یا حتی برای تماشا و سرگرمی در این تجمع حضور داشتند.
برچسب ها: اعتراضات

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۶
یه حلیم طلبت (401670)
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۷
این عکسها فوتو شاوه پسرم. (401671)
دلیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۲۳:۰۵
بد جوری عزیزان سوختند آب لطفا (401783)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۵:۴۶
بنزین لطفا (401864)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها