به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۳۶۵۱۶۴

رونالدو: هیچ تمایلی به دیدنِ قهرمانی مسی ندارم

رونالدو: هیچ تمایلی به دیدنِ قهرمانی مسی ندارم
گروه ورزشی:کمتر از یک ماه تا شروع جام جهانی 2022 باقی مانده و دو تیم آرژانتین و برزیل که رقابتی تاریخی چه در این مسابقات و چه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با یکدیگر دارند از مدعیان اصلی کسب این جام به حساب می‌آیند.
هر دو تیم در وضعیتی عالی به سر می برند و طی سالیان اخیر، با روندی کاملا صعودی و رو به رشد، خودشان را مهیای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها می‌کنند.
در همین راستا روزنامه گاردین با رونالدوی اورجینال مصاحبه‌ای انجام داده که در آن اعتراف می‌کند طاقت قهرمانی مسی و آرژانتین در جام جهانی را ندارد.
رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا مایل است قهرمانی مسی در جام جهانی را ببیند با چاشنی طنز گفت:
'' اگر او برای تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند بله. مشکلی ندارم! "
او در ادامه افزود:
"رقابت بین برزیل و آرژانتین بسیار بزرگ است و ما در طول تاریخ، با حفظ احترام نبردهای باورنکردنی با یکدیگر داشته‌ایم و این نکته‌ای دوست داشتنی در جهان فوتبال محسوب می‌شود. اما قهرمانی آرژانتین در این رقابت چیزی نیست که در تخیلات من بگنجد. "
در ادامه خبرنگار پرسید که آیا مسی لیاقت این قهرمانی را دارد؟
" البته که دارد. من مسی را دوست دارم اما حمایتی از او نمی کنم. مطمئنم او این قضیه را درک می‌کند و اطمینان دارم که او هم همین احساس متقابل را نسبت به ما دارد. "
تیم ملی برزیل درست 20 سال قبل با درخشش ستاره بی‌بدیل آن روزهایش که همین رونالدو نازاریو بود، موفق شد در خاک ژاپن پنجمین عنوان قهرمانی را کسب کند. آنها امید دارند با درخشش بازیکنانی نظیر نیمار و وینیسیوس، ششمین ستاره بر روی لوگوی سلسائو حک شود.
همچنین آرژانتینی ها، با عملکردی فوق‌العاده تا اینجای کار به دنبال جبران فینال 2014 و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستند تا پایانی دراماتیک برای مسی در این رقابت‌ها رقم بخورد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها