به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۵۲۲۳

اردوی بهشت‌زهراگردانی اجرایی شد

اردوی بهشت‌زهراگردانی اجرایی شد
گروه جامعه: در حالی که پیشنهاد سال گذشته علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای برگزاری اردوی «بهشت‌زهراگردانی» دانش‌آموزان با مخالفت و انتقاد فعالان سیاسی و مدنی مواجه شد، تصاویری که امروز روزنامه شهرداری منتشر کرده، نشان می‌دهد این اردوها در حال برگزاری است!
روزنامه همشهری امروز تصویری از دختران دانش‌آموز با پوشش چادر که بر سر مزار شهدای گم‌نام نشسته‌اند منتشر کرده و خبر از برگزاری «اردوی راهیان بهشت برای دانش‌آموزان» داده است.
در گزارش روزنامه همشهری آمده است: علیرضا زاکانی، شهردار تهران آذر ماه سال گذشته گفت که گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) سند هویتی تهران است و باید از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و علمی و مردمی برای بهره‌مندی بهتر مردم از این مکان مقدس استفاده کرد. در راستای همین موضوع سازمان بهشت زهرا(س)  با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهر تهران و با هدف ترویج فرهنگ شهادت، ایثارگری و معرفی سبک زندگی شهدا اقدام به برگزاری اردوی راهیان بهشت، ویژه دانش‌آموزان کرده است. روایت‌گری راویان، آشنایی با سیره زندگی شهدا و عملیات‌ مختلف و معرفی شهدا شاخص،برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این اردو هستند.


 
برچسب ها: علیرضا زاکانی

1
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۰۱:۲۰
خیلی عالی . امیدوارم در خصوص آموزش مهارت های زندگی و سبک زندگی سالم توام با تفریحات شادی بخش هم تلاش هایی صورت بگیرد . (401795)
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۱:۵۹
دخترش که رفته فرنگ ، شرکت میکنه ؟ (401833)
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۹:۱۰
بالاترین سن اینها 17 یا 18 سال هستش. آیا هفت هشت ده سال بعد بازم میان همین کار رو انجام میدن؟ یا نصفشون دنبال رفتن از ایران هستن؟ (401925)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها