به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۶۵۳۲۴

سیاوش یزدانی کی به اردوی استقلال برمی‌گردد؟

سیاوش یزدانی کی به اردوی استقلال برمی‌گردد؟
گروه ورزشی:با وجود پاک کردن توئیت و عذرخواهی سیاوش یزدانی از ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی تیم استقلال با بازگشت این بازیکن به اردوی تیم موافقت نکرده است.

به گزارش ورزش سه، روز پیش از عزیمت تیم استقلال به اصفهان سیاوش یزدانی با انتشار توئیتی به برگزاری مراسم جشن تولد سرمربی تیم در محموعه ورزشی انقلاب اعتراض کرد و البته این توئیت ناراحتی همبازیان سیاوش را به همراه داشت، چون آنها در نشانه احترام به سرمربی تیمشان در مراسم جشن تولد شرکت کردند اما عکسی ازاین مراسم را در صفحات خود بارگذاری نکردند. به هر صورت پیش بینی می شد با پاک کردن این توئیت و هم چنین عذرخواهی رسمی سیاوش یزدانی این بازیکن بعد از بازی با آلومینیوم اراک به اردوی تیم برگردد اما این اتفاق در تمرین روز شنبه این تیم رخ نداد. اگر امروز هم سیاوش یزدانی موفق به بازگشت به اردوی تیم استقلال نشود، به نظر می رسد بازگشت او به بعد از بازی با هوادار ملحق خواهد شد. بعد از این بازی، مسابقات لیگ برتر به صورت موقت و به خاطر جام جهانی تعطیل می شود و استقلال مهیا می شود تا با نساجی در سوپرجام بازی کند.
 
ریکاردو ساپینتو پیش تر هم به بازیکنان استقلال گفته بود، نظم و انضباط تیمی و هم چنین حفظ احترام یکدیگر برای او خیلی مهم است و به واقع این دو موضوع خط قرمز وی به حساب می آیند. جالب اینکه مدیر عامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع گفت:« از سایپنتو خواسته ام من را درگیر اینطور مسایل نکند و تصمیم گیری پیرامون این اتفاقات در حیطه وظایف سرمربی تیم است.»
برچسب ها: سیاوش یزدانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها