به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۶۵۳۴۵

نوشی صوفیانی: من و لک بهترین‌ها را رقم می‌زنیم

نوشی صوفیانی: من و لک بهترین‌ها را رقم می‌زنیم
گروه ورزشی:گلر با تجربه مس رفسنجان موفق شد اولین کلین شیت خود در اولین بازی که انجام داد را رقم بزند.
به‌ گزارش "ورزش سه"، دیدار مس رفسنجان و نفت MIS در مسجدسلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید. داود نوشی صوفیانی که برای اولين بار در این فصل در ترکیب مسی ها قرار گرفت، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم چند موقعیت داشتند و به نظر من تقسیم امتیازات عادلانه بود. درست است که‌ ما برای شرايط جدولی نیاز به برد داشتیم اما گرفتن یک امتیاز در خانه حریف هم برایمان خوب است چون مسجد سلیمان هم تيم کمی نیست. شاید آنها نتايج بدی در چند بازی اخير گرفته باشند، ولی چیزی از ارزش‌ هایشان کم نمی‌کند. در کل بازی در خوزستان به خصوص در مسجد سلیمان برای تمام تيم ها دشوار است‌.

او در مورد اینکه در ۱۰ هفته اخیر برای اولين بار در این دیدار در دروازه‌ قرار گرفت، پاسخ داد: به هر حال این تصمیمی بوده که سرمربی و کادر فنی گرفته اند و من هم به آن احترام‌ می‌گذارم. همیشه سعی می‌کنم هر موقع در دروازه‌ باشم، بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم. حامد لک هم دروازه‌ بان بزرگ و باتجربه ای است و برایش احترام قائلم و تا به‌ اینجای کار او درون دروازه‌ بوده است. خوشحالم که اولين بازی ام با اولین کلین شیتم در اين فصل‌ همراه‌ شد و دروازه‌ تيم بسته ماند که اين مربوط به تلاش جمعی بچه‌ ها است. خط دفاع و گلر ما از بهترین های ليگ هستند و خوب کار کردند‌. من و حامد هر کدام که درون دروازه باشیم سعی می‌کنیم که بهترین خود را ارائه بدهیم.

نوشی صوفیانی که سال گذشته دروازه بان اصلی مس رفسنجان بود در این رابطه‌ عنوان‌ کرد: فصل پیش در خيلی از بازی ها بنده به عنوان دروازه بان اول درون دروازه بودم و سعی کردم همیشه کمک کنم و همانطور که گفتم، امسال هم هر تصمیمی که‌ گرفته شود، به آن احترام می‌گذارم. من کار خودم را انجام‌ می‌دهم و تمام تمرکزم این است که بتوانم برای مس مثمرثمر باشم.

وی در مورد رده هفتمی مس رفسنجان و هدفشان برای این فصل توضیح داد: ببینید ما سیزده امتیازی هستیم. باید تا الان خیلی بیشتر از اینها امتیاز می‌گرفتیم ولی به علت‌ یکسری بدشانسی ها این اتفاق رخ نداد. اما شرایط جدول به نوعی است که با تیم های بالا و پایینمان خیلی فاصله نداریم و می‌توانیم با امتيازگیری، خیلی زود مس را در جدول بالا بکشیم و این کاری است که از دست کادر فنی و در کل مجموعه مس رفسنجان برمی‌آید. قطعا این تیم روز به روز شرایط بهتری خواهد شد.صوفیانی در پایان در مورد ديدار این هفته با سپاهان افزود: بازی با سپاهان برای ما حساسیت زیادی دارد. سپاهان هفته پیش یک برد پر گل کسب کرده و از بهترین‌های لیگ است و نیازی به‌ تعريف ما ندارد. هر دو تیم هجومی و خوب هستند و قطعا شاهد بازی جذابی خواهیم بود.
برچسب ها: مس رفسنجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها