کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سلفی با توفان تهران، جانِ مرد جوان را گرفت

تسنیم , 2 آبان 1401 ساعت 17:45


گروه حوادث: مرد جوانی که پس از مشاهده طوفان عصر یکشنبه تهران به قصد گرفتن سلفی به سمت پنجره رفته بود، از طبقه ۱۲ خانه خود سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.یکشنبه دوم آبان ماه، سقوط هولناک یک مرد جوان در خیابان میرداماد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام خبر، امدادگران اورژانس و تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری با پیکر خونین مرد جوانی مواجه شدند که براثر سقوط از طبقه دوازدهم ساختمانی، دست راست وی قطع شده بود! همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی در محل حادثه حضور داشتند مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مجروح حادثه روی تخت اورژانس فوت کرد.

 
بدین ترتیب تحقیقات با دستور بازپرس کشیک قتل کلید زده شد و بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی؛ جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.


کد مطلب: 365413

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/365413/سلفی-توفان-تهران-جان-مرد-جوان-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir