به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۶۵۴۲۸

حج و اربعین هم مختلط است،تذکری به‌خدا ندارید؟‌

حج و اربعین هم مختلط است،تذکری به‌خدا ندارید؟‌
گروه سیاسی: رحمت الله بیگدلی روحانی و فعال سیاسی به تصویر تعدادی از دانشجویان بسیج دانشگاه شریف که در حال گریه به دلیل اختلاط سلف این دانشگاه‌اند، واکنش نشان داد.
او خطاب به این دانشجویان نوشت: حضور انور این دانشجویان عزیز عرض می‌کنم که دو عکس پیوست را ببینند. هر سال میلیون‌ها زن ومرد به صورت مختلط مراسم عبادی حج و راهپیمایی اربعین را به جا می‌آورند و بعضا در کنار هم می‌خوابند! تذکری به خدا ندارید؟
 
برچسب ها: دانشگاه شریف

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۹:۰۲
اگر این دو در ایران قرار داشت زنانه ومردانه می کردند (401884)
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۲۱:۰۵
😂😂😂😂 (401902)
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۲۳:۱۳
براه انداختن بازی کثیف اختلاط سلف در یک آسایشگاه پروژه ای موذیانه به منظور فرو کاستن مطالبات دانشجویان و بدنام کردن معترضان است. صرف نظر از این که این افراد در این خیمه شب بازی آقا زاده های بی درد و بی خبر از مشکلات مردم در کدام سمت پروژه قرار دارند، این سناریو سازی ها برای مردم فلک زده ای که خواسته هایشان با رنگ و بوی هرزگی و هوس رانی انعکاس می یابد واقعه ای اندوهناک و گریه آور است. (401907)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۱:۳۱
عقب افتاده های استعماری به جهالت و مقدس مآبی! سالیان سال است؛ کلاسها مختلط، سالن و حیاط مختلط، گروه‌های درسی و پروژه ای مختلط، همکاری‌های علمی و پروژه ای مختلط، جشنواره ها مختلط، سخنرانی‌ ها و کنفرانس ها مختلط، متینگ های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مختلط! فقط سلف ناچیز غذا خوری که مختلط شد عزادار شدید! عزای اصلی مال مولفه های قبلی بود که عزادار نشدید و در جایی که هیچ ربطی ندارد بازی جریان متظاهر قدرت و حاکمیت را خورده و دست به عزاداری زده اید به این همه عقل و درایت! ایمان باید آورد! (401909)
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۷:۱۷
لطفا‌اسامی‌اختلاس‌کننده‌های‌اینده‌را‌که اکنون‌اشک‌تمساح‌می‌ریزند‌را‌اعلام‌کنید (401916)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها