به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۶۵۴۶۰

۱۰سلبریتی‌که برای همبازی‌هایشان‌جان می‌دهند

۱۰سلبریتی‌که برای همبازی‌هایشان‌جان می‌دهند
گروه فرهنگی: بر اساس تحقیقات، بازیگران نسبت به افراد عادی سطوح بالاتری از استرس و اضطراب را تجربه می‌کنند که بیشتر به دلیل سختی کارشان است. به همین دلیل است که برخی از بازیگران با حمایت از همکاران خود، تلاش می کنند به هر طریق ممکن از آنها حمایت می‌کنند.

۱. جیسون موموآ
امیلیا کلارک زمانی که برای اولین بار در «بازی تاج و تخت» جلوی دوربین رفت، تنها ۲۳ سال سن داشت و تجربه زیادی نداشت. جیسون موموآ می‌دانست که بازیگران زن جوان هنگام فیلم‌برداری برخی صحنه‌ها، احساس ناراحتی می‌کنند. کلارک گفته است که موموآ، با همیشه مهربان و با ملاحظه بودن، در صحنه فیلمبرداری به او کمک می کرد تا احساس امنیت کند.

۲. ویگو مورتنسن
مورتنسن عاشق اسب است و در واقع تمام اسب هایی را که در ارباب حلقه ها سوار شده بود را خریده است. شور و شوق او برای اسب ها توسط یک زن بدلکار در صحنه فیلمبرداری به اشتراک گذاشته شد و مورتنسن متوجه شد که این زن به یکی از اسب ها علاقه مند شده است. بنابراین او آن اسب را نیز برای همکارش خرید.

۳. وین دیزل
فیلمنامه اصلی «سریع و خشن»، شامل یک خط داستانی بود که در آن شخصیت میشل رودریگز به شخصیت وین دیزل خیانت می‌کرد. میشل از بازی در نقش خائن متنفر بود، بنابراین از این موضوع بسیار ناراحت شد. با این حال، پس از اینکه وین دیزل متوجه گریه او شد، به او اطمینان داد که مشکل راحل می کند، و آن خط داستانی، از فیلمنامه حذف شد.

۴. ادوارد هرمان
«دختران گیلمور»، اولین نقش الکسیس بلدل بود و همبازی او ادوارد هرمان اطلاعات زیادی را با او به اشتراک می گذاشت. 

۵. امیلیا کلارک
این بازیگر احتمالاً مهربانی هایی را که در ابتدای شروع کار به او ارائه شد را به خاطر داشته است، زیرا او مطمئن شده است که از همبازی خود در «بازی تاج و تخت» حمایت کند. ناتالی امانوئل، بازیگر نقش میساندی، گفت که وقتی یکی از همکارانش اظهار نظر نامناسبی درباره او کرد، کلارک بی درنگ از او حمایت کرد و عذر آن شخص را خواست. به نظر می رسد این دو زن مانند شخصیت هایشان در سریال از یکدیگر حمایت می کنند.

۶. زندایا
زندایا و هانتر شفر، همبازی اش در Euphoria، در حین فیلمبرداری این سریال، با هم صمیمی شدند زیرا از روز اول، زندایا مثل یک خواهر بزرگ برای شفر بود. 


۷. کیانو ریوز
وینونا رایدر گفت که در حین فیلمبرداری «دراکولای برام استوکر»، کارگردان به همبازی هایش گفت که با فریادهای توهین آمیز او را به گریه بیاندازند، اما کیانو ریوز از انجام این کار خودداری کرد. 

۸. نیکول کیدمن
نیکول کیدمن هنگام فیلمبرداری فیلم «گریس از موناکو»، در سال ۲۰۱۴ متوجه شد که حدود ۲۰۰ نفر دیگر باید در سرمای یخبندان در طول شب فیلمبرداری کنند. روز بعد او خواستار برپایی چادر ویژه برای افراد اضافی و تهیه پتو و نوشیدنی گرم برای آنها شد.

۹. کیت وینسلت
انگوری رایس، همبازی کیت وینسلت در فیلم «مر از ایستون»، یک سال از دخترش کوچکتر است، بنابراین غرایز مادرانه کیت وینسلت با شنیدن این که بازیگر جوان باید باید صحنه بزرگسالان را بازی کند، سر صحنه ماند تا برای رایس آنجا باشد.

۱۰. هالی بری
هالی بری در فیلم «کبود شده»، هم به عنوان بازیگر و هم کارگردان حضور داشت و همبازی او شیلا آتیم چیزی جز خوبی برای گفتن درباره او نداشت. آتیم تاکید کرد، هالی در صحنه فیلمبرداری بسیار حمایتگر بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها