به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۶۵۵۵۶

فغانی:رویایم قضاوت در فینال جام جهانی است

فغانی:رویایم قضاوت در فینال جام جهانی است
گروه ورزشی:داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: باعث افتخارم است که برای سومین بار، نماینده ایران و آسیا در جام جهانی خواهم بود. علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)‌ در مورد قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ و رویایش در دنیای داوری صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.
 
*احساسی فوق‌العاده دارم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم. داوری را از سال ۱۹۹۴ آغاز کردم و هدف و رویایم این بود که در مسابقات جام جهانی قضاوت کنم. این رویا در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ محقق شد و باعث افتخارم است که برای سومین بار، نماینده ایران و آسیا در جام جهانی خواهم بود.

*از روزی که داور الیت AFC شدم، در همه زمینه‌ها تحت آموزش مربیان مختلف بودم. افراد زیادی پشت صحنه هستند که ما را از لحاظ مدیریتی، فنی و فیزیکی آماده می‌کنند. تأثیر و حمایت آنها باعث پیشرفت داوران و افزایش تعداد داوران آسیایی در جام جهانی بود. من همیشه تمرینات مربیان آمادگی جسمانی را دنبال می‌کنم.

*همراه با سایر داوران، تجربیات خودمان را به اشتراک می‌گذاریم و عملکرد ما مورد نظارت مربیان قرار می‌گیرد. در جلسات آنلاین با هم درباره صحنه‌های مختلف بحث می‌کنیم. توصیه‌ام به داوران این است که تمرینات خود را دنبال کنند و فراموش نکنند که کسب آمادگی در هر زمینه حیاتی است.

*رویایم این است که یکی از داوران آسیایی باشم که در فینال جام قضاوت می‌کند.
مرجع : میزان
برچسب ها: علیرضا فغانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها